Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“, Tokijo universiteto mokslininkai į šį reikalą pažvelgė truputį iš kitos pusės. Jie nutarė į automobilio valdymo sistemas nesikišti visai ir į vairuotojo sėdynę pasodinti robotą-android‘ą, kurį pavadino „Musashi“.
Robotas ypatingas ne tik tuo, kad atrodo kaip žmogus, tokių robotų yra nemažai, tačiau jo pagrindinis skirtumas yra tas, kad mokslininkai sukūrė dirbtinius raumenis. Jis valdomas ne paprastų elektros variklių ir traukių pagalba, o gana sudėtinga elektros varikliukų ir svirčių sistema, kurios tarpusavyje sujungtos troseliais, o jie imituoja raumenų ir sausgyslių darbą.
Tai leidžia robotui judėti daug švelniau ir atlikti kitus judesius. Pats roboto kūnas irgi gavosi minkštas kaip žmogaus, o tai leido pasodinti šį humanoidą į standartinį automobilį.
Dėl į rankas, delnus ir kojas įmontuotų jėgos daviklių, jis gali labai tiksliai judinti galūnes ir apskaičiuoti jėgą, kuria suka vairą, akseleruoja ar atlieka kitas vairuotojo funkcijas. Jis netgi moka pasukti užvedimo raktelį ir taip užvesti automobilį, gali vairuoti viena arba abiem rankomis, rodyti posūkius ir aktyvuoti rankinį stabdį.
Parodomojo važiavimo metu „Musashi“ sugebėjo laikyti pastovų automobilio greitį, reagavo į kliūtis kelyje ir netgi sugebėjo įsiparkuoti į stovėjimo vietą važiuojant atbulomis, naudodamasis tik galinio vaizdo veidrodėliais.
Robotas geba orientuotis aplinkoje, pats nustatyti kelionės maršrutus ir atlikti dar daugybę kitų funkcijų. Tiesa, kol kas robotas nemokama įlipti ir išlipti pats, jį reikia įsodinti, tačiau jau artimiausioje ateityje japonai ketina jį išmokinti patį prieiti prie automobilio, jį atsirakinti ir atsisėsti.
Be to, dėl estetikos ketinama jį padengti lanksčia, švelnia medžiaga, kuri šiek tiek primena žmogaus odą. Pranešime neminima, ar tokiems robotams bus leista dalyvauti bendrame eisme.