2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“ testas: itin galingas, bet taupus hibridas Iki 100 km/h – per 3,8 sekundes, vien tik elektra nuvažiuoja iki 100 km

Prieš metus apie naują „W214“ kėbulo E klasės „Mercedes“ rašiau, kad tai yra geriausias pasirinkimas ieškantiems idealaus automobilio. O nuo šiol nauja AMG versija turi ir hibridinę pavarą su šešių cilindrų motoru, tad jis ne tik taupus, bet ir velniškai greitas.

2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“. <br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“. <br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
2024 m. „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (49)

„Motorai“

Jul 1, 2024, 7:02 PM, atnaujinta Jul 2, 2024, 8:47 AM

Iki 100 km/h – per 3,8 sekundes, maksimalus greitis – 280 km/h, o degalų sąnaudos – tik 8,4 l/100 km. Ir tai yra realūs skaičiai po nuvažiuotų daugiau kaip 230 kilometrų – kaip paaiškėjo vėliau, tokiu pačiu efektyvumu pasižymėjo ir SUV „AMG GLE 53“, kurio apžvalga bus atskirai.

Tiesa, testo metu 21,2 kWh talpos (bendra talpa – 28,6 kWh) akumuliatorius buvo pilnai įkrautas, o gamintojas žada, kad vien tik elektra galima nuvažiuoti iki 100 kilometrų. Tad, jei remtis oficialiais WLTP metodikos duomenimis, šimtui kilometrų vidutiniškai reikės tik 0,8 l, o jei akumuliatorius bus visiškai išsikrovęs (beje, jį galima įkrauti 60 kW galia, įkrovimui iki 80 proc. reikia tik 20 min), degalų sąnaudos bus tik 8,6 l/100 km – kaip pasitvirtino testo metu, pavara tikrai efektyviai naudoja degalus.

Bet, žinoma, daugiau nei sąnaudų efektyvumą norėjosi išbandyti dinamiką – kaip ne kaip, bendrai su elektros motoru ir šešių cilindrų 3 l varikliu hibridas pasiekia 450 kW arba net 612 AG (su „Dynamic Plus“ paketu, standartinėje versijoje galia yra 430 kW arba 585 AG) – važinėti tik elektra (beje, elektrinis režimas veikia važiuojant iki 140 km/h greičiu) galima ir kitais automobiliais, taip pat yra ir mažiau galingi (ir pigesni) gamintojo iš tinklo įkraunami modeliai, kuriuos išbandžiau pernai.

Be to, sportiškoji „AMG“ padalinio versija neapsiribojo vien tik didele galia, tačiau ir kitokiais, palyginti su standartine E klase, pakabos ir stabdžių sistemos nustatymais ir komponentais, atitinkančiais gerokai didesnį automobilio potencialą.

Ir aš jau ne kartą pastebėjau, kad „Mercedes“ automobiliai skatina važiuoti dinamiškai – vairo sistema veikia itin tiksliai, reguliuojamo standumo „AMG Ride Control“ pakaba su riboto praslydimo galiniu diferencialu užtikrina itin sportišką važiavimą šiuo nelengvu (sveria 2390 kilogramų) automobiliu, kurio visas galimybes galima išbandyti nebent uždaroje trasoje. Tiesa, „AMG“ versija negalima su pneumatine pakaba, tad su šiuo kompromisu teks susitaikyti.

Priklausomai nuo jūsų prioritetų, galima rinktis tiek sedaną (nuo 113 014 eurų, „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina yra nuo 1640 eurų), tiek ir didesnę bagažinę (460–1675 l) turintį universalą – neturiu jokių abejonių, kad jei tik galite sau leisti, geresnio automobilio kelionėms tiesiog nerasite.

Daugiau apie naują „Mercedes-AMG E 53 Hybrid“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.