Vokiečiai pristatė atnaujintą saugos oro pagalvės dizainą: leistų pakeisti vairo dizainą

2024 m. birželio 27 d. 10:07
Pirmoji saugos oro pagalvė automobiliuose pasirodė beveik prieš pusšimtį metų. Tai buvo vairuotojui skirta saugos pagalvė, tačiau per tiek metų jos konstrukcija nelabai pasikeitė. Vokietijos kompanija ZF sugalvojo ją patobulinti ir iš esmės pakeisti jos konstrukciją, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Daugiau nuotraukų (1)
Tradiciškai vairuotojo saugos oro pagalvė montuojama į vairo centrą ir avarijos metu išsiskleidžia tiesiai prieš vairuotoją.
Vokiečiai sugalvojo oro pagalvę įmontuoti į vairo kolonėlės viršutinę dalį, o ne į patį vairą. Tokiu atveju pagalvė iššautų per vairo kiaurymę ne tiesiai į vairuotojo veidą, bet tam tikru kampu.
Pagalvė iššauna per vairą ir išsiskleidžia tik po to, kai jį praskrieja. Kodėl to reikėjo vokiečiams? Tam, kad centrinė vairo dalis liktų laisva konstruktoriams. Taip ir dizaineriams atsilaisvintų rankos ir fantazija, pavyzdžiui, vairo centrinėje dalyje būtų galima montuoti ekranus arba valdymo prietaisus.
Jeigu po įmontuotu ekranu būtų saugos oro pagalvė, tai taptų pernelyg sudėtinga ir nelabai saugu, todėl konstruktoriai nusprendė iškelti ją į vairo kolonėlės viršų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.