Be to, gamintoja pripažino, kad „Mirai“ projektas yra nesėkmingas, nes per metus su didžiule reklamine kampanija pavyko perduoti vidutiniškai po 2000 šių automobilių per visą pasaulį, tačiau vandenilio technologijos „Toyota“ nesiruošia atsisakyti, tik koncentruosis į komercinius automobilius.
Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“, būtent dėl šios priežasties japonai bandymams į kelius išsiuntė vandenilinius „Hiliux“ pikapus, kurie vizualiai visiškai nesiskiria nuo įprastų.
Vandeniliniai „Hilux“ turi po tris vandeniliu pripildytus balionus, kurių bendra talpa beveik 8 kg. Po variklio dangčiu slepiasi kuro elementai su elektrolitu, kuris vandenį paverčia elektros energija, kuria pakraunami ličio jonų akumuliatoriai ir perduodama galia į elektros variklius.
Šie pikapai varomi galiniais ratais, variklio galia – 182 arklio galios ir 300 niutonmetrų. Kol kas tikslesnių techninių duomenų japonai neatskleidžia.
Be to, japonai jau parodė ir nedidelio sunkvežimio su vandeniline pavara nuotrauką. Šiuo metu „Toyota“ kuria naujos kartos kuro elementus ir vandenilinę pavarą, kuri turėtų būti dar efektyvesnė ir apčiuopiamai pigesnė.
Serijiniai komerciniai „Toyota“ modeliai su vandenilio pavara prekyboje turėtų pasirodyti po maždaug dvejų ar trejų metų. Japonai tikisi, kad iki to laiko gerokai sumažės vandenilio kaina ir padaugės vandenilio užpildymo vietų.