„Toyota“ į Europos kelius išleido dešimtį naujų „Hilux“: testuoja vandenilinius variklius

„Toyota“ Europos keliuose testuoja 10 naujausių „Hilux“ pikapų su vandeniliu varomais varikliais, pilnais bakais jie gali nuvažiuoti iki 600 km. Ši kompanija turi jau dešimties metų patirtį gaminant ir pardavinėjant vandeniliu varomas mašinas, tačiau tai itin reti „Toyota Mirai“ modeliai.

Vandenilinis „Toyota Hilux“.<br>Gamintojo nuotr.
Vandenilinis „Toyota Hilux“.<br>Gamintojo nuotr.
Vandenilinis „Toyota Hilux“.<br>Gamintojo nuotr.
Vandenilinis „Toyota Hilux“.<br>Gamintojo nuotr.
Vandenilinis „Toyota Hilux“.<br>Gamintojo nuotr.
Vandenilinis „Toyota Hilux“.<br>Gamintojo nuotr.
Vandenilinis „Toyota Hilux“.<br>Gamintojo nuotr.
Vandenilinis „Toyota Hilux“.<br>Gamintojo nuotr.
„Toyota Mirai“.<br>Gamintojo nuotr.
„Toyota Mirai“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Jun 25, 2024, 7:58 AM

Be to, gamintoja pripažino, kad „Mirai“ projektas yra nesėkmingas, nes per metus su didžiule reklamine kampanija pavyko perduoti vidutiniškai po 2000 šių automobilių per visą pasaulį, tačiau vandenilio technologijos „Toyota“ nesiruošia atsisakyti, tik koncentruosis į komercinius automobilius.

Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“, būtent dėl šios priežasties japonai bandymams į kelius išsiuntė vandenilinius „Hiliux“ pikapus, kurie vizualiai visiškai nesiskiria nuo įprastų.

Vandeniliniai „Hilux“ turi po tris vandeniliu pripildytus balionus, kurių bendra talpa beveik 8 kg. Po variklio dangčiu slepiasi kuro elementai su elektrolitu, kuris vandenį paverčia elektros energija, kuria pakraunami ličio jonų akumuliatoriai ir perduodama galia į elektros variklius.

Šie pikapai varomi galiniais ratais, variklio galia – 182 arklio galios ir 300 niutonmetrų. Kol kas tikslesnių techninių duomenų japonai neatskleidžia.

Be to, japonai jau parodė ir nedidelio sunkvežimio su vandeniline pavara nuotrauką. Šiuo metu „Toyota“ kuria naujos kartos kuro elementus ir vandenilinę pavarą, kuri turėtų būti dar efektyvesnė ir apčiuopiamai pigesnė.

Serijiniai komerciniai „Toyota“ modeliai su vandenilio pavara prekyboje turėtų pasirodyti po maždaug dvejų ar trejų metų. Japonai tikisi, kad iki to laiko gerokai sumažės vandenilio kaina ir padaugės vandenilio užpildymo vietų.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.