Buvo išbandyti „Porsche Taycan“ su didžiausia baterija, „Tesla Model 3“ irgi su didžiausia baterija, taip pat „BMW i5“ ir „Mercedes EQE“ bei dar du kiniški automobiliai, kurie mūsų rinkoje nėra parduodami.
Visi automobiliai važiavo standartiniu kelionės režimu ir vienoda klimato sistemos nustatyta salono temperatūra. Šie bandymai vyko bendrojo naudojimo keliuose taip pat vienodomis sąlygomis.
Paaiškėjo, jog daugiausia meluoja „BMW i5“ ir kiniškas „Polestar 2“, jų realiai nuvažiuojamas atstumas sudarė tik 82 procentus nuo to, kurį deklaruoja gamintojas.
BMW atveju deklaruojama, kad nuvažiuojamas atstumas yra 583 km, realiai galima nuvažiuoti 476 km. Be to, šis automobilis buvo ir tas modelis, kuris su viena kilovatvalande vidutiniškai nuvažiuoja mažiausiai kilometrų – vos šešis.
Tiksliausiai deklaruoja „Mercedes-Benz EQE“. Gamintojas teigia, kad pilnai įkrautais akumuliatoriais galima nuvažiuoti 612 km, o realiame gyvenime gavosi 575 km, tai yra net 94 proc. tikslumas.
O ekonomiškiausiai važiuoja, tai yra, viena kilovatvalande galima toliausiai nuvažiuoti automobiliu „Tesla Model 3“. Iš vienos kilovatvalandės elektros pavyko nuvažiuoti net 7,5 km.