2024 m. „Lexus LBX“ testas: pavyzdinis miesto automobilis Bet ne be trūkumų

Mažiausias „Lexus“ gamintojo krosoveris „LBX“ yra puikus pasirinkimas tiems, kas ieško nedidelio, tačiau aukštos klasės miesto automobilio.

2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br> J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br> J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br> J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br> J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Lexus LBX“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (27)

„Motorai“

Jun 21, 2024, 7:00 PM

Nėra paslaptis, kad naujausio „Lexus LBX“ gamybai naudota ta pati platforma kaip ir „Toyota Yaris Cross“. Tačiau jei pastarajam dėl apdailos kokybės turėjau ne vieną priekaištą, tai naujoje gamykloje Japonijoje surenkamas „LBX“ pateisina „Premium“ vardą net ir kalbant apie mažiausią gamos automobilį.

Tad pirmiausiai turiu pagirti puikiai įrengtą saloną. Na, o išvaizdos vertinimas yra subjektyvus dalykas, tačiau teko išgirsti ne vieną nuomonę, kad automobilis atrodo dailiai ir įdomiai. Puiku, nes miesto SUV ir turi atrodyti efektingai ir išskirtinai.

O kai pradėjau vertinti kainų skirtumą tarp ekonominės klasės „Yaris Cross“ (nors ir pigiausias „Toyota“ SUV, bet visgi jo kaina prasideda nuo 23 400 eurų) ir „Premium“ atstovo „LBX“ (kaina yra nuo 35 600 eurų, „Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 575 eurų), tai su galingesne hibridine 130 AG pavara „Yaris Cross“ jau kainuoja nuo 30 200 eurų, ir toks skirtumas tarp skirtingų klasių automobilių nėra tiek didesnis, kad nesusimąstytum apie galbūt pirmąjį savo gyvenime naują „Lexus“.

Žinoma, vienintelė „Lexus LBX“ galima hibridinė pavara yra ir silpnoji jo vieta, jei norite maksimalios galios – čia darbuojasi 1,5 l trijų cilindrų variklis, kuris kartu su elektros motoru pasiekia 100 kW arba 136 AG. O štai, pavyzdžiui, naujasis „Toyota C-HR“ (apžvalgą rasite čia) ar „Corolla Cross“, taip pat ir didesnis „Lexus UX“ galimi ir su dinamiškesnėmis 2.0 l hibridinėmis pavaromis.

Bet kaip miesto automobiliui dinamikos daugiau nei pakanka, aš beveik visą laiką pravažinėjau aktyvavęs taupų režimą, kurio visiškai užteko ir užmiestyje. Be to, nustatyto norimo važiavimo režimo nereikia kiekvieną kartą iš naujo aktyvuoti, kai užvedi automobilį, tad akis džiugino nedidelės 5,6 l/100 km benzino sąnaudos.

Jos būtų dar kažkiek mažesnės, jei čia nebūtų visų ratų pavaros su papildomu elektros varikliu, sukančiu galinius ratus – sistema padeda užtikrinčiau įveikti atkarpas nuvažiavus nuo asfalto, taip pat padidina stabilumą esant slidžiai kelio dangai.

Žinoma, automobilis netiks jei jums reikia didelės bagažinės ar daugiau erdvės sėdintiems gale – nei dėl vieno, nei dėl kito „Lexus LBX“ nepagirsiu. Tačiau jis smagiai valdomas (kas taip pat įtakojo didesnes degalų sąnaudas), už „Toyota“ bendraplatformį „Yaris Cross“ yra nepalyginamai kokybiškiau įrengtas, važiuoja solidžiai ir brandžiai (iki tol, kol nenuspręsite išbandyti maksimalios dinamikos ir viso trijų cilindrų variklio potencialo), taip pat džiugina geru aerodinaminiu komfortu.

Žodžiu, jei galite susitaikyti ar jums neaktualūs mano nurodyti automobilio trūkumai, sunku nerekomenduoti neišbandyti šio naujo „Lexus LBX“ – šiandien man tai yra geriausias ir smagiausias gamintojo modelis miesto gyventojui.

Daugiau apie naują „Lexus LBX“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.