Pagrindinė šio automobilio pardavimų rinka buvo Europa, tai ilgą laiką buvo populiariausias elektra varomas automobilis šiame žemyne.
Šiuo metu „Leaf“ rinkoje nebėra lyderis, per praėjusius metus europiečiai įsigijo daugiau kaip 17 tūkst. šių modelių, tačiau palyginus su 2022 m. pardavimais, šis skaičius yra beveik dvigubai mažesnis.
Anksčiau buvo pasigirdę kalbų, kad „Nissan“ nebekurs naujos kartos „Leaf“ modelio, visgi japonai nutarė tęsti jo istoriją. Tik naujas automobilis bus visai kitoks.
Tai bus padidinto pravažumo automobilis. Tikimasi, kad naujos kartos „Leaf“ turės panašumų su dabartiniu „Nissan Arya“ modeliu. Dabartinės kartos „Nissan Leaf“ modelio gamyba buvo nutraukta dar šių metų kovą, o dabar perduodami tik likučiais.
Kaip rašo britų „Autocar“, vos sustabdžius gamybą, iš karto prasidėjo pasiruošimas naujo modelio gamybai. Rugpjūtį prasidės atnaujintos gamyklos linijos bandymai ir bus pradėti gaminti bandomieji automobiliai. Tai užtruks maždaug iki pusmečio ir jeigu viskas pavyks gerai, pirmieji trečios kartos „Leaf“ pro gamyklos vartus turėtų išvažiuoti jau kitų metų pavasarį.
Manoma, kad oficiali naujo modelio premjera bus surengta dar šių metų rudenį. Nors „Nissan“ neskelbia techninių duomenų, bet automobilis bus beveik identiškas „Renault Megane E-Tech“ ir „Nissan Arya“ automobiliams, nes bus gaminamas ant tos pačios platformos.
„Nissan“ gamykla Didžiosios Britanijos mieste Sanderlende buvo kardinaliai atnaujinta į modernizavimą, japonai investavo net du milijardus eurų. Čia neseniai pradėta naujojo „Nissan Qashqai“ gamyba, šalia ketinama pastatyti dar vieną gamyklą, kuri gamins akumuliatorius elektra varomoms mašinoms. Čia ruošiamasi gaminti ir naujos kartos „Nissan Juke“ modelį su elektros pavara, jo prekyboje laukiama po trejų metų.