Italai pradėjo atvirkštinį procesą: elektromobilį pavers benzininiu automobiliu

2024 m. birželio 13 d. 09:02
Italai išleido naują „Fiat 500“ su vidaus degimo varikliu. Tai pirmas kartas automobilių pramonės istorijoje, kai automobilį, kuris buvo sukonstruotas kaip varomas elektra, gamintojas perdarė į modelį su vidaus degimo varikliu, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Daugiau nuotraukų (2)
Atvirkštinių procesų, kai automobilis su vidaus degimo varikliu virsta elektromobiliu, yra begalės. Dar prieš kelerius metus „Fiat“ oficialiai pareiškė, kad naujos kartos „Fiat 500“ bus varomas tik elektra, tačiau dabar persigalvojo.
Dar kovą „AutoNews“ rašė apie italų planus paleisti šį automobilį su vidaus degimo varikliu, tačiau tai skambėjo kaip spekuliacijos, nes atrodė, kad tokiam žingsniui nėra logikos, tačiau dabar tai įvyko ir tam yra keletas priežasčių.
Pirmiausia, senasis „Fiat 500“ gaminamas jau aštuonerius metus ir jam laikas eiti į pensiją. Be to, jis neatitinka dabartinių Europos Sąjungos kibernetinio saugumo reikalavimų, todėl nebegali būti gaminamas.
Trečia, taip „Fiat“ tikisi padidinti darbų apimti savo gamykloje Turine, kuri dirba tik nedidele dalimi pajėgumų, nes elektrinių mažųjų „Fiat“ paklausa yra niekingai maža. Per pirmus keturis šių metų mėnesius europiečiai nupirko 12 tūkst, šių automobilių, tai trečdaliu mažiau negu pernai per tą patį laikotarpį.
Galų gale šiuo žingsniu „Stellantis“ koncernas nori šiek tiek atstatyti savo smarkiai kritusi įvaizdį Italijoje, nes jos vyriausybė labai kritikuoja „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ kompanijas dėl to, kad daugumą savo automobilių jie gamina ne Italijoje. Jiems netgi buvo pagrasinta neleisti savo ženkluose naudoti Italijos vėliavos.
Užpernai per Italiją nuvilnijo didžiulis skandalas po to, kai „Stellantis“ paskelbė, kad savo naują „Ala Romeo Milano“ modelį gamins Lenkijoje. Italijos premjeras sakė, kad draudžia naudoti Milano pavadinimą modeliui, kuris bus gaminamas ne Italijoje, o Lenkijoje, todėl paskutiniu momentu teko skubiai keisti pavadinimą į „Alfa Romeno Junior“.
Šių metų kovą Italijos muitinė areštavo 134 „Fiat Topolino“ elektromobilių, kurie yra gaminami Maroke priežastis paprasta – juose puikuojasi Italijos vėliava, nors automobiliai negaminami Italijoje. Esą taip klaidinami pirkėjai ir Italijos vyriausybė to nepakęs.
Tiesa, naujojo „Fiat 500“ su vidaus degimo varikliu dar teks šiek tiek palaukti, mat automobilį reikia perprojektuoti, pritaikyti jam benzino baką ir kuro tiekimo sistemą. Pirmieji tokie modeliai prekyboje turėtų pasirodyti kitų metų gale.
Tikimasi, kad pradėjus pardavinėti „Fiat 500“ su benzinu varomais varikliais, jų paklausa išaugs mažiausiai du kartus. Manoma, kad kartu su nauju modeliu pagaliau pavyks ir pasiekti projektinį gamyklos pajėgumą, tai yra, per metus pagaminti iki 200 tūkst. modelių. Elektrinė versija turėtų sudaryti maždaug trečdalį visų pagaminamų automobilių.
Beje, senoji „Fiat 500“ versija niekur nedings, jos gamyba bus perkelta iš Lenkijos į Alžyrą. Europiečiai jo nebegaus, tačiau besivystančioms rinkoms jis bus gaminamas ir toliau.
itališki automobiliaiAlfa RomeoFIAT
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.