Naudoto 2021 m. „Kia Proceed“ testas: stilingas ir patikimas nebrangus universalas su vienu trūkumu

Pirmos dvi „Kia Ceed“ kartos turėjo ir sportišką „Pro Ceed“ versiją. Su 2018-ais metais debiutavusia trečiąja „Ceed“ karta ji ne tik pakeitė pavadinimą, bet ir kėbulo tipą.

2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br> J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br> J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2021 m. „Kia Proceed“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (25)

„Motorai“

May 30, 2024, 7:00 PM

Tad rinkoje nebeliko trijų durelių hečbeko, o nuo šiol prabangiausia „Ceed“ modifikacija buvo siūloma kaip madingas „Shooting Brake“ tipo universalas – pavyzdžiui, tokiu kėbulu savo pirkėjus lepino prabangių automobilių „Mercedes-Benz“ ir „Porsche“ gamintojai, vėliau prie jų prisijungė ir „Volkswagen“.

O dar nauji laikai reikalavo ir paprastesnio pavadinimo, tad nuo šiol modelis buvo vadinamas tiesiog „Proceed“. Šis stilingas universalas, nors ir buvo šiek tiek mažiau praktiškas už įprastą „Sportswagon“ versiją (talpino ne 625, o 594 litrus, žemesnis kėbulas ir iki 135 mm sumažinta prošvaisa tiek šiek tiek apsunkino įsėdimą, tiek ir sumažino pravažumą), bet jį rinkosi tie, kurie norėjo maksimaliai gerai sukomplektuoto automobilio, kuris ne tik atrodytų išskirtinai, bet ir nestokotų praktiškumo – didelė kompaktinio automobilio bagažinė puikiai tiko tiek leistis į tolimas keliones, tiek ir naudoti jį kaip vienintelę šeimos mašiną.

Jam buvo siūlomi net iki 204 AG pasiekiantys 1,6 l turbobenzininiai motorai, Lietuvoje buvo galima rinktis versijas ir su 1,4 l 140 AG varikliais, kuriuos 2021 m. pakeitė 1,5 l 160 AG motorai. Tiesa, su atnaujinimu nebeliko galingiausių 1,6 l / 204 AG versijų. Tai pat buvo galimi ir turbodyzeliniai 1,6 l 136 AG variantai.

O štai užsienyje buvo siūlomos ir versijos su trijų cilindrų 1 l 120 AG motoru, komplektuojamu su mechanine greičių dėže (kiti varikliai galimi ir su dviejų sankabų automatine transmisija), kokį turėjo ir mano bandytas automobilis. Bet toks modelis patenkins tik niekur neskubančius vairuotojus – gamintojas akivaizdžiai apribojo variklio galią ir dinamiką efektyvesnių degalų sąnaudų vardan (WLTP nurodomos sąnaudos – tik 5,6 l / 100 km).

O matant tokį gerai įrengtą automobilį (buvo siūlomos tik itin gerai sukomplektuotos „GT Line“ ir „GT“ versijos), akivaizdu, kad norėsis ir labiau dinamiško motoro. Tad čia ir būtų vienintelis didesnis trūkumas, kadangi kalbant apie patikimumą, automobilis beveik nesulaukia jokių nusiskundimų.

Išskyrus nebent versiją su dyzeliniu motoru – kaip sako „Bosch Car Service“ specialistai, jei tokiu automobiliu buvo dažniau važinėjama mieste, labai galimas dalykas, kad prisireiks kietųjų dalelių filtro keitimo, nes važiuojant trumpus atstumus suodžiai nespėja išdegti.

Na, o daugiau šiam Slovakijoje gaminamam automobiliui beveik nėra jokių priekaištų – stilingas, praktiškas ir patikimas universalas už kompaktinio automobilio kainą – daugiau apie naudotą „Kia Proceed“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.