Į aikštelę Vilniuje greta „TwinsBet“ arenos šįkart suvažiavo daugiau kaip pusšimtis „Mercedes-Benz“: naujausių, šių metų modelių iki pagaminto 1935-aisiais.
Pastarasis istorinis automobilis ir kitas, 1937-ųjų laidos, sulaukė daugiausiai žiūrovų ir komisijos simpatijų.
Renginyje tradiciškai automobiliai buvo nominuoti ir apdovanoti atskirose kategorijose: sedanas, universalas, visuregis arba krosoveris, kupė ir kabrioletas.
Aikštelėje galima buvo išvysti ne tik Lietuvoje registruotus „Mercedes-Benz“ iš įvairių mūsų šalies miestų, bet ir svečių iš Latvijos, Lenkijos.
MB klubo misija – propaguoti „Mercedes-Benz“ vertybes: aistrą automobiliams, pagarbą žmonėms, harmoniją ir nuoseklumą. Tai daroma supažindinant visuomenę su šios automobilių markės istorija, pasiekimais ir vaidmeniu pasaulio automobilizmo raidoje.
Klubas skatina „Mercedes-Benz“ gerbėjų bendravimą: palaikomi ryšiai su „Mercedes-Benz“ ir kitų markių mašinų mėgėjų klubais Lietuvoje ir užsienyje, aktyviai dalyvaujama ugdant bendražmogiškąsias vertybesir automobilinę kultūrą.