Studentė pamanė, kad tai pažeidžia jos teisę į privatumą ir padavė „Chrysler“ kompaniją į teismą dėl teisių pažeidimo. Negana to, ji pasistengė surinkti kuo daugiau žmonių, kurie gavo tokius skambučius ir teismui pateikė kolektyvinį ieškinį, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Nors automobilių gamintojas teigė, kad toks skambutis nepažeidė jokių teisių, visgi sutiko pasirašyti taikos sutartį ir nepradėti teisinių procesų, nes tai visiems kainuotų gerokai brangiau.
M.Grigorian pavyko surinkti net 89 tūkst. žmonių, kurie sutiko pasirašyti dėl kolektyvinio ieškinio. Nors „Chrysler“ kiekvienam sutiko sumokėti po simbolinę šešiasdešimties dolerių kompensaciją, galutinis rezultatas ne toks ir mažas – beveik 5,5 mln. dolerių nuostolio.
Ieškinio pagrindas irgi buvo įdomus. Tai buvo ne paprastas skambutis, o garso pranešimas, gaunamas tiesiai į telefoną, todėl negali atsisakyti. Pavyzdžiui, gaunant skambutį nepažįstamo telefono numerio galima neatsiliepti, o šiuo atveju to padaryti buvo neįmanoma.
Kadangi visi, gavę tokį pranešimą, nedavė leidimo gauti tokius pranešimus, tai ir tapo pagrindu ieškiniui iškelti.
Teisės studentė kaip nuostolį įvardijo savo sugaištą laiką, kurį praleido išklausydama pranešimą vietoje to, kad ruoštųsi egzaminui, nes kitų nuostolių kaip ir nėra.