Apie tokią funkciją prabilo Pietų Korėjos „Hyundai“ kompanija. Vartotojams tai nepatinka, atrodo, jeigu automobilyje tokia funkcija jau yra instaliuota, tai kodėl reikėtų papildomai mokėti vien už tai, kad galėtum ja naudotis?
Tačiau verslas yra verslas, kaip ten bebūtų, tačiau tokiems automobilių gamintojams kaip BMW ar „Audi“ ši funkcija atneša ne vieną milijoną eurų pelno kiekvienais metais.
Šį sąrašą papildyti sugalvojusi „Hyundai“ kol kas neatskleidžia, kurias funkcijas ketina apmokestinti. Korėjiečiai nuspėja, kad tai nepatiks automobilių pirkėjams, o kadangi tai nėra prabangių automobilių gamintojas, papildomas apmokestinimas gali lemti tai, jog pirkėjai nusipirks kitos markės automobilį.
„Hyundai Connected Mobility“ departamento vadovas Marcusas Welzas teigia, kad tokias sistemas gamintojas siūlys ir jau nupirktiems automobiliams. Žinoma, ne visiems.
Nors „Hyundai“ apmokestinamas funkcijas laiko paslaptyje, tačiau iš dabar egzistuojančių kitų gamintojų apmokestinamų funkcijų, populiariausios yra sėdynių šildymas, dviejų zonų klimato kontrolės sistema ir aktyvi adaptyvinė greičio palaikymo sistema.