Šis sprendimas – reikšmingas žingsnis vieno iš labiausiai atpažįstamų sportinių automobilių pasaulyje evoliucijoje, be to, jis padeda skatinti elektrinių variklių naudojimą daugelyje transporto priemonių.
Atsižvelgiant į tai, kad hibridiniai varikliai paprastai efektyviau naudoja degalus neprarasdami galios, jie tapo įprasti daugelio tipų transporto priemonėse.
Pats „Porsche“ jau parduoda iš tinklo įkraunamus hibridinius modelius, tokius kaip visureigį „Cayenne e-Hybrid“ ir sedaną „Panamera e-Hybrid“, tačiau hibridinis 911 – tai jau kitas dalykas.
Nedaugelis automobilių turi tokį benzininį variklį kaip „Porsche 911“ ir apskritai nedaugelis gamintojų turi tokį kultinį modelį kaip 911.
Nors šiais laikais „Porsche“ parduoda daug daugiau visureigių nei sportinių automobilių, 911 išlieka svarbiausiu automobilių gamintojo modeliu.
Net „Porsche Macan“ ir „Cayenne“ visureigiai su užapvalintais kraštais ir nuožulniais variklio gaubtais savo dizainu primena 911 modelį.
„Porsche“ taip pat parduoda visiškai elektrinius automobilius, pavyzdžiui sportinį „Taycan“ ar naująjį elektrinį visureigį „Macan“.
Kaip rašoma CNN, įmonės vadovai teigia, kad 911 bus paskutinis iš „Porsche“ modelių, kuris taps visiškai elektrinis, nes jo inžinerija yra unikali ir itin būdingas šiam prekės ženklui.
Kas liks iš 911 pašalinus gale esantį variklį ir suteikus jam išskirtinę formą bei važiavimo pojūtį, paremtą svoriu ties galine dalimi?
Šis naujasis hibridinis modelis bus artimiausias „Porsche 911“ elektra varomam modeliui, kuris nekels tokių filosofinių klausimų.
„Porsche“ teigimu, hibridinis „911“ jau išbandytas daugiau nei 3 mln. mylių įvairiomis klimato sąlygomis trasose ir viešuosiuose keliuose, tačiau praktinė informacija bus paskelbta tik šio mėnesio pabaigoje.
Pavyzdžiui, „Porsche“ nenorėjo pasakyti, ar automobilis bus iš tinklo įkraunamas hibridas (angl. Plug-in hybrid), kokie buvo ankstesni bei dabartiniai „Porsche“ hibridai. „Porsche“ pirmenybę teikia šiems hibridams, nes jų galingesni akumuliatoriai padidina našumą.
Skelbiama, kad hibridinis 911 yra neabejotinai greitesnis už dabartinės kartos benzininį modelį. „Porsche“ šį automobilį išbandė garsiojoje Niurburgringo lenktynių trasoje Vokietijoje. Trasą hibridas įveikė per 7 minutes ir 17 sekundžių, tai yra, 8,7 sekundės greičiau nei dabartinis modelis.
Be to, greitesnis laikas parodo ir tai, jog hibridinis „Porsche 911“ yra galingesnis, nes turi papildomą elektrinio variklio pagalbą. Niurburgrindo trasa yra vingiuota ir sudėtingas, todėl greitesnis laikas rodo, kad automobilio valdymui netrukdo papildomas akumuliatorių ir elektros variklių svoris.
„Turime didesnį sukibimą, gerokai didesnę galia, o savaiminis hibridinio variklio reagavimas – didelis privalumas“, – pareiškime teigė „Porsche“ prekės ženklo ambasadorius, buvęs lenktynininkas Jorgas Bergmeisteris.
Apie naująją hibridinę versiją paskelbta praėjus maždaug 60 metų po to, kai gamintojai pristatė pirmąjį „Porsche 911“. Jis buvo pristatytas 1963 m., tačiau pradėtas gaminti tik 1964 m. Tai buvo didesnis ir galingesnis „Porsche 356“ modelio papildymas.
Abiejuose šiuose modeliuose, kurie kartu buvo gaminami tik kelerius metus, buvo mažos galinės sėdynės bei už galinių ratų sumontuoti varikliai.
Toks išplanavimas buvo panašus į „Volkswagen Beetle“ – automobilį, kurį suprojektavo Ferdinandas Porsche vyresnysis, Ferdinando „Ferry“ Porsche, sukūrusio modelį 356, tėvas.
Jo sūnus Ferdinandas „Butzi“ Porsche dirbo prie 911 modelio, sukurto pagal 356 modelio ašarėlės formą, dizaino. Jo forma, įskaitant vis ankštesnes galines sėdynes, iš esmės išliko tokia pati nuo pat pirmojo modelio.
Parengta pagal CNN informaciją.