„Tesla“ atsidūrė dėmesio centre po to, kai paskelbė pirmojo šių metų ketvirčio rezultatus, kurie buvo netikėtai nepalankūs. Per pirmus tris metų mėnesius įmonė perdavė kiek mažiau nei 400 tūkst. automobilių, o tai – beveik dešimtadaliu mažiau negu pernai per tą patį laikotarpį. Pelnas sumažėjo perpus, tai yra, iki milijardo eurų.
Prieš mėnesį skelbta, kad „Tesla“ uždarė savo pigaus elektromobilio kūrimo projektą. Tas elektromobilis turėjo kainuoti tik 25 tūkst. eurų. Nors E.Muskas šią žinutę vėliau pavadino melu.
E.Muskas susitikimo su investuotojais metu prieš dvi savaites teigė, kad vietoj pigaus elektromobilio „Tesla“ gamins pigesnes savo dabartinių modelių versijas ir taip sieks sumažinti savo automobilių pradines kainas, kad šie taptų patrauklesni pirkėjams.
E.Muskas tikisi, kad jau kitais metais dėl šių veiksmų per metus pavyks parduoti po tris milijonus automobilių. Pernai „Tesla“ pagamino 1 mln. 850 tūkst. automobilių, todėl šis iššūkis tikrai nemažas, ypač turint omenyje dabartinį kontekstą.
Balandžio mėnesį „Tesla“ visame pasaulyje atleido apie 10 proc. savo darbuotojų, tai yra maždaug 15 tūkst. Žmonių, tačiau, kaip rašo „Electrek“, remdamasi savais anoniminiais šaltiniais kompanijoje, šiuo metu vyksta antroji atleidimų banga.
Iš viso „Tesla“ atleis apie penktadalį savo darbuotojų, darbo vos per du mėnesius neteks per 30 tūkst. darbuotojų. Kompanija atleidžia darbuotojus proporcingai visuose skyriuose, tačiau kritikai labiausiai sunerimo sužinoję, kad lygiai taip pat atleidžiami ir žmonės iš aptarnavimo skyriaus, o juk būtent dėl nepakankamų serviso paslaugų „Tesla“ susilaukia daugiausiai kritikos.
Šiuo metu E.Muskas konsoliduoja „Tesla“ resursus, investuodamas ne į naujų automobilių kūrimą, o į dirbtinio intelekto diegimą daugelyje procesų, tame tarpe ir į naujosios autonominės sistemos, kuri veiks dirbtinio intelekto pagrindu, kūrimą.