Dabar elektromobiliuose naudojamos baterijos bijo šalčio, kuriame jų savybės pablogėja, todėl baterijos yra specialiai šildomos. Seule vykusioje parodoje „Interbattery“, kūrėjai „SK On“ pademonstravo bateriją „Winter Pro LFP“, kuri specialiai kuriama taip, kad nebijotų šalčio.
Įprastos ličio jonų baterijos praranda nuo 50 iki net 70 procentų savo resurso, jeigu lauke spaudžia dvidešimties laipsnių šaltis. Naujai kuriamos baterijos tokiame šaltyje beveik nepraranda savo savybių.
Tiesa, kūrėjai neatskleidžia, kada tokios baterijos gali būti pradėtos eksploatuoti automobiliuose. Nesako ir galimos šios baterijos kainos.
Toje pačioje parodoje „Samsung SDI“ paskelbė, kad kuria kietuosius akumuliatorius ir jau po dviejų metų ketina pradėti juos gaminti. Be to, kompanija paskelbė, kad netrukus pradės gaminti akumuliatorius, kuriuos reikės įkrauti vos devynias minutes, o jų tarnavimo laikas bus ne mažiau kaip 20 metų.
Kompanijos viceprezidentė Stella Joo-Young Go parodoje sakė, kad dabartiniai ličio jonų akumuliatoriai jau ištobulinti pakankamai, todėl reikalingas proveržis šioje srityje, o „Samsung SDI“ bus vienas iš tų gamintojų, kurie proveržį galės pasiūlyti jau netrukus.