2017 metais pasirodžiusi antros kartos versija turėjo iš esmės tą pačią, tik modifikuotą platformą – pasikeitė išorės ir salono išvaizda, multimedijos sistema, varikliai.
Kalbant apie multimedijos sistemą, tai vis dar buvo silpna gamintojo vieta – tuo metu, kai kiti gamintojai montavo vis didesnius ekranus, „Mazda“ kūrėjai liko ištikimi tradiciniam mažam informaciniam ekranėliui. Kuriame informacija dar ir valdoma pasukamu valdikliu, o lietimu pasirinkti norimą funkciją galima tik automobiliui stovint. Tad jei ieškote SUV su pažangia multimedijos sistema, tradicinis „Mazda“ tikrai netiks. Bet kaip gi kitos savybės?
Pirmiausiai, be originalios išvaizdos, automobilis paperka gera įranga, „Premium“ lygio apdailos medžiagomis, tad tuo jis tikrai pranašesnis už, pavyzdžiui, „Toyota RAV4“ (naudoto modelio testą rasite čia). Bet šis 4,5 m ilgio automobilis nėra erdviausias nei kalbant apie bagažinę, nei apie vietą sėdintiems gale – čia pranašesnis būtų, pavyzdžiui, „Škoda Kodiaq“ (jo testas čia).
Variklių departamente Europoje buvo siūlomos arba versijos su dyzeliniais 2,2 l 150–184 AG motorais (buvo galima rinktis ir visų ratų pavarą), arba su šiandien kur kas aktualesniais benzininiais 2 l motorais, pasiekiančiais 165 AG ir 213 Nm. Ne kažin kas, tad jei norite važinėti dinamiškiau, teks palaikyti aukštus sūkius – bus triukšminga ir išaugs degalų sąnaudos. Tiek dyzeliniai, tiek ir benzininiai varikliai turi degalus padedančią taupyti „Skyactiv“ technologiją, apie kurią daugiau papasakojau vaizdo medžiagoje.
Apskritai kalbant tiek apie variklių patikimumą, tiek ir apie kitus gedimus, „Bosch Car Service“ specialistai sako, kad „Mazda CX-5“ yra vienas patikimiausių gamintojo modelių ir gedimų statistikoje yra tarp geriausių segmento atstovų. „Mazda“ problemos dėl korozijos liko praeityje, bet visgi yra ir silpnų vietų.
Pavyzdžiui, nestabiliai veikianti multimedijos sistema. Taip pat silpnas salono šildymas, kas aktualu žiemą. O nuolatos gendantys elektra valdomi veidrodėliai yra chroniška ne vieno „Mazda“ modelio vieta. Net keista, kad gamintojas taip ir nesugeba sutvarkyti šios problemos – asmeniškai tuo įsitikinau, vairuodamas „Mazda 3“ (jo testas čia).
Kaip ir įsitikinau, kad japoniško automobilio dalys brangesnės nei gerokai populiaresnių europietiškų mašinų – už išskirtinumą reikia mokėti. Bet jei vertinate kokybišką aplinką, gerą įrangą, komfortiškas važiavimo savybes, nesitikite svaiginančios dinamikos, šis automobilis tikrai nenuvils – daugiau apie naudotą „Mazda CX-5“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.