Nežiūrint į pasikeitimus, neatsitiktinai „RAV4“ ne vienerius metus buvo ilgametis SUV pardavimų lyderis. Modelis debiutavo dar 1994 metais, tad tai buvo ir vienas pirmųjų tokio tipo automobilių su padidinta prošvaisa. O suderinus madingą formą su unikalia ir taupia „Toyota“ hibridine pavarą (pradėta montuoti ketvirtoje kartoje), nereikia stebėtis, kodėl pirkėjai rinkosi madingą, praktišką ir taupų automobilį.
Prasukime porą dešimtmečių į priekį ir prieš mus – 2018 metais debiutavęs jau penktos kartos „Toyota RAV4“, turintis naują modulinę gamintojo TNGA platformą ir ketvirtos kartos „Hybrid Synergy Drive“ pavarą. Akivaizdu, dar našesnę ir taupesnę nei anksčiau.
Nauja platforma užtikrino dinamiškesnes ir veržlesnes valdymo savybes, o nauja hibridinė pavara su 2,5 l motoru (218–222 AG) – puikią dinamiką ir mažas degalų sąnaudas. O kam norėjosi daugiau galios, tie galėjo rinktis ir iš tinklo įkraunamą net 306 AG versiją. Ji ne tik galėjo kelias dešimtis kilometrų važiuoti vien tik elektra, bet ir iki 100 km/h įsibėgėti vos per 6 sekundes – įspūdingas rezultatas šeimyniniam automobiliui.
Žinoma, nors salono apdailos kokybė buvo nepalyginamai geresnė nei anksčiau, visgi nusileido tokiems modeliams kaip „Volkswagen Tiguan“, „Škoda Kodiaq“ ar „Mazda CX-5“. Taip pat nors ir dinamiškesnis, „RAV4“ nėra itin azartiškai valdomas – akivaizdu, kad gamintojo prioritetai buvo kitur. Be to, ir multimedijos sistema nėra stiprioji pusė – pirmųjų gamybos metų modeliuose net nebuvo „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ sąsajos.
Tačiau taupiai veikiantys hibridai, praktiškas kėbulo tipas (modelis buvo tik penkių vietų – norintys septynviečio automobilio, turėjo rinktis didesnį „Highlander“) ir didelis, techninių priežiūros centrų ataskaitomis patvirtintas patikimumas lėmė itin didelį modelio populiarumą.
Daugiau apie naudotą penktos kartos „Toyota RAV4“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.