Šie robotai nerinks automobilių, jie dirbs patį sunkiausią, rutininį darbą, kurio nenori dirbti žmonės. Tai bus fiziškai sunkus darbas, kuriam nereikalinga ypatinga kvalifikacija – nešioti tam tikras detales, kurioms neįmanoma panaudoti konvejerių.
„Mercedes“ koncernui darosi vis sunkiau rasti darbuotojų tokioms pareigoms, nes nekvalifikuotas darbas reiškia nedidelį atlyginimą. Išspręsti šią problemą ėmėsi robotai.
„Apptronik“ savo pranešime paskelbė, kad „Mercedes“ kompanijoje dirbantys robotai humanoidai bus pirmą kartą naudojami komerciniais tikslais. Išoriškai „Apollo“ primena žmogų, jo ūgis 170 cm, sveria 73 kg. Robotas gali nešioti krovinius iki 25 kg svorio.
Norima juos išmokyti nešioti kai kurias detales ir dėti jas ant konvejerio, tuo pat metu galėtų patikrinti, ar jos kokybiškos. „Mercedes“ tikisi taip atsikratyti nuolatinio galvos skausmo.
Nekvalifikuotų darbininkų trūksta, vis dažniau tekdavo prašyti šį darbą dirbti kur kas didesnes algas gaunančius kvalifikuotus darbininkus. Be to, tai leis kurį laiką išvengti senesniųjų gamyklų modernizacijos ir pilnos automatizacijos, nes tai būtų kur kas didesnės išlaidos negu nupirkti keletą robotų humanoidų.
Prieš dvejus metus apie humanoidų naudojimą gamyklose pranešė ir „Tesla“, tačiau tada Elonas Muskas sakė, kad patys susikonstruos robotus. Jie parodė pirmą egzempliorių, parodė antrą, jau patobulintą, tačiau kaip jie dirba – niekas dar nematė. Taigi kas bus pirmieji, „Mercedes“ ar „Tesla“?