Išlaikyti šią lyderystę, kai prie sprinto elektrifikacijos link prisijungia ir didieji automobilių gigantai tapo nepakeliamai sudėtinga, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Naujos kartos krosoveris „Nissan Ariya“ yra toli gražu ne toks populiarus, kaip tikėtasi. Pavyzdžiui, per visus praėjusius metus Amerikos rinkoje jų pavyko parduoti vos 13 tūkstančių.
Dar prasčiau elektrifikuotis sekasi kitam Japonų gamintojui – „Hondai“ mažylis „Honda e“ žiniasklaidos buvo priimtas kaip superhitas, o rinkoje patyrė visišką fiasko ir vos po poros metų jo gamyba buvo nutraukta.
„Honda“ projektas kurti elektromobilį kartu su „General motors“ irgi buksuoja ir kol kas niekaip nepavyksta organizuoti gamybos.
Vienintelėje Kinijoje „Honda“ elektromobiliai pakankamai parduodami, bet jie skirti vietinei rinktinei ir į kitas šalis ne eksportuojami.
Dabar paskelbta, kad „Honda“ su „Nissan“ sujungs pajėgas ir bandys kartu kurti elektra varomas mašinas. Abi kompanijos kurs bendrą, elektromobilių gamybai skirtą, platformą.
Sutarta dalintis kūrimo kaštais – kompanijos atskirai kurs tam tikrus komponentus elektromobiliams ir naudos juos bendroje gamyboje. Taip tikimasi konkuruoti su elektromobilių gamybos lyderiais. Pagrindiniais konkurentai įvardijama „Tesla“ ir Kinijos gamintojai.
Tiesa, reikia pastebėti, kad kol kas tai tik ketinimų protokolas. Iki konkrečių veiksmų, o juo labiau iki pirmųjų automobilių – dar labai toli.