Tačiau jeigu viskas veikia ne pagal planą dažniausiai trumpojo jungimo pasekmė yra gaisras ir nesvarbu, apie ką kalbame, ar apie namus, ar apie automobilį, ypač, jeigu jis varomas elektra.
O jeigu toks automobilis yra laive tarp kelių tūkstančių kitų naujų automobilių, tokiu atveju, sudega visas laivas, apie tokį incidentą pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
„Volkswagen“ koncernas gavo teisinį ieškinį, kuriame yra kaltinamas tuo, kad trumpas elektros jungimas sukėlė milžinišką gaisrą automobilių transportavimo laive. Prieš dvejus metus šis gaisras pasiglemžė visą laivą su jame buvusiais beveik keturiais tūkstančiais naujų automobilių.
Draudimo kompanija „Alliance“ ir šio laivo savininkė „Mitsui O.S.K. Lines“, nes siekia prisiteisti nei daug nei mažai – 155 milijonus dolerių, dėl to, kad Atlanto vandenyne užsidegė laivas „Felicity Ace“ su naujais automobiliais.
Ieškinyje teigiama, kad gaisro priežastis yra nustatyta, tai trumpas jungimas vieno iš „Porsche“ elektromobilių ličio jonų baterijoje. Ieškovai bando įrodyti, kad „Volkswagen“ koncernas niekaip neinformavo apie galimai pavojingą krovinį ir kokių atsargumo priemonių būtina imtis transportuojant tokio tipo automobilius.
Laimei, laivo įgula nenukentėjo, ją pavyko evakuoti, o štai laivas su visais automobiliais nuskendo. Beje, dauguma nuskendusių automobilių priklausė tam pačiam „Volkswagen“ koncernui.
Ten buvo keli tūkstančiai „Porsche“, „Audi“, „Lamborghini“ ir „Bentley“. Dar buvo nemažai privačių automobilių, sunkvežimių ir traktorių.