Naudotas E klasės „Mercedes“ („W213“): aukščiausia klasė penkiskart pigiau

2024 m. kovo 13 d. 19:18
„Motorai“
Pernai pristatytas naujas E klasės „Mercedes“ salone kainuoja nuo 65 945 eurų, o tokia kaip mano bandyta universalo versija „All-Terrain“ – nuo 83 853 eurų. Kuri su papildoma komplektacija gali lengvai pasiekti ir 100 tūkst. eurų kainą. Naudotas praeitos penktos kartos modelis atsieis penkiagubai pigiau.
Daugiau nuotraukų (36)
Apie naują „W214“ kėbulo E klasės „Mercedes“ pasakojau čia – modelis turi tą pačią kaip ir šis naudotas automobilis „MRA“ platformą, tik, žinoma, su daugiau pažangių sprendimų. O naudotos mašinos pasirinkimas kaip visada turi savų privalumų ir trūkumų.
Prie privalumų būtina paminėti galimybę gerokai pigiau įsigyti prabangų verslo klasės automobilį – tokia mašina greitai nuvertėja. Žinoma, kadangi tai yra „Premium“ klasės automobilis, reikia įvertinti, kad jo priežiūra bus brangesnė nei ekonominės klasės automobilio tiek kalbant apie dalis, tiek ir apie aptarnavimo įkainius.
O daug sudėtingos saugumo, komforto ir multimedijos įrangos reiškia, kad anksčiau ar vėliau teks susidurti su vieno ar kito komponento gedimu, tad tai taip pat bus papildomos didesnes (arba didelės) išlaidos.
Kiek didelės? Pirmiausiai – gera žinia. „W213“ kėbulo „Mercedes“ yra vienas patikimiausių šiuolaikinių gamintojo automobilių ir netgi lyginamas su itin dideliu patikimumu garsėjusiu pirmos kartos E klasės „Mercedes“ („W124“), gamintu nuo 1984 iki 1995 metų.
Bet tas keliasdešimties metų automobilis buvo gerokai primityvesnis, tad ir gęsti ten nelabai buvo kam. O kad „Mercedes“ genda ir netgi dažnai, blogu pavyzdžiu tapo antros kartos „keturakis“ modelis („W210“), aiškiai debiutavęs per anksti.
Trečiosios ir ketvirtos kartos modeliai jau buvo patikimesni, na, o šis nuo 2016 metų gamintas penktos kartos E klasės „Mercedes“ kaip jau minėjau yra vienas patikimiausių gamintojo automobilių. Žinoma, daug technologijų reiškia ir didesnį galimų gedimų skaičių.
Kaip sako „Bosch Car Service“ specialistai, daugiausiai rūpesčių gali kelti šiuolaikiniams dyzeliniams varikliams privaloma „AdBlue“ sistema, mažinanti į aplinką išmetamų azoto oksidų kiekį. Daug jutiklių ir skirtingus parametrus valdantys atskiri moduliai reiškia tiek sudėtingą gedimų paiešką, tiek ir brangų remontą.
Vienas dažniausiai pasitaikančių gedimų – poreikis keisti „AdBlue“ skysčio bakelį, kadangi jame esantis karbamido tirpalas užšąla esant žemesnei nei 10 laipsnių temperatūrai. Ir nors dėl šios savybės sistema reguliuoja jo kiekį esant žemai temperatūrai, visgi tai yra silpnoji vieta.
Dar kalbant apie dyzelinius motorus, 2 l variklyje dyla vožtuvų kėlikliai ir tai pasireiškia gerokai triukšmingesniu variklio darbu. Taip pat 2017 metais dyzelinius V6 motorus pakeitė nauji I6 formos varikliai, bet tiek keturių, tiek ir šešių cilindrų varikliai neturi būdingų silpnų vietų ir yra patikimi.
Taip pat verta atkreipti dėmesį, kad kėbulas buvo dažomas plonu sluoksniu ir yra gana lengvai pažeidžiamas (nors ir atsparus korozijai). O jei automobilis turi pneumatinę pakabos sistemą (bandytame „All-Terrain“ universale tai yra standartinė įranga), reikia patikrinti jos veikimą, nes remontas nebus pigus.
Daugiau apie naudotą E klasės „Mercedes“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.