Kaip teigiama, automobilis bus komponuojamas kaip ir ankstesnieji „Toyota MR2“ modeliai, tai yra, jo variklis bus montuojamas bazėje už priekinių sėdynių. Tai bus dvivietis kupė arba rodsteris.
Šis automobilis pakeis dabartinį sportišką „Toyota GR86“ modelį, tačiau naujas automobilis neturės savo klono su „Subaru“ ženkleliu.
Kalbama, kad naujasis „MR2“ turės „GR Yaris“ variklį, kuris yra 1,6 litro darbinio tūrio benzininis agregatas su turbina ir sieks apie 300 arklio galių.
Ankstesnis „MR2“ buvo gaminamas iki 2007-ųjų ir vos nutraukus jo gamybą, kuluaruose iš karto sklandė kalbos, kad tai nėra pabaiga, tačiau paskalų skleidėjams teko laukti net 15 metų, kad galų gale jos taptų realybe.
Tiksliau, galbūt taptų, nes patys japonai šių kalbų kol kas nei neigia, nei patvirtina. Nuo pat gamybos pradžios 1984 metais „Toyota MR2“ buvo giriama už itin gerą valdomumą ir netgi buvo pravardžiuojamas „ubagų Ferariu“, nes tai buvo įperkamas automobilis turi itin mėgo jaunimas.
Graikiškas leidinys „Autotriti“ netgi kažkur iškapstė, kad greičiausiai japonai tuo pat metu pradės gaminti net dvi „MR2“ versijas. Viena bus varoma tradiciniu vidaus degimo varikliu, o kitą turės elektros pavarą. Kiek čia tiesos sužinosime tik po kurio laiko, nes japonai nieko nekalba ir nekomentuoja.
Kalbama, kad tai bus du automobiliai gaminami ant tos pačios platformos, tačiau greičiausiai jie turės skirtingus pavadinimus, šiek tiek skirsis vienas nuo kito išoriškai ir rinkoje bus pozicionuojami kaip du skirtingi modeliai.
Nepaisant to, kad „GR Yaris“ yra varomas visais keturiais ratais, naujos kartos „MR2“ išlaikys klasikinę galinių ratų pavarą. Greičiausiai japonai jam siūlys arba 6 pavarų mechanine arba 8 pavarų automatinę greičių dėžę.
Neaišku, kokio tipo bus kėbulas, ar tradicinis coupe, targa ar rodsteris. „MR2“ istorijoje savo laiku buvo visi trys variantai, tačiau koks bus naujasis – išlieka neaišku.