Akivaizdu, kad kai žinai, kad parodoje bus tik vienas automobilių gamintojas iš Europos – „Renault“ grupė – tai supranti, kad objektyviai naujienų ir neįvertinsi, ir nepamatysi.
Bet tai ir nebūtų įmanoma – šiais laikais naujienas greičiau sužinai iš srauto internete. Bet, manau, kad gamintojo pasirinkta strategija – būti parodoje – atsipirko su kaupu.
Žinoma, malonus sutapimas, kad šiųmečiu Europos Metų automobiliu tapo būtent „Renault“ modelis „Scenic“ – atstovui dvigubas džiaugsmas.
Bet ir be jo gamintojo arsenale buvo ne viena aktuali naujiena. Pavyzdžiui, parodoje įvyko „Renault 5“ elektromobilio pasaulinė premjera, taip pat buvo parodytas reprezentacinis „Rafale“.
O „Dacia“ stende visus viliojo naujas „Duster“, taip pat iš esmės atnaujintas „Spring“ elektromobilis – vienas pigiausių alternatyvią energiją naudojančių automobilių. Žadama, kad jo kaina bus nuo 17 000 eurų, nes „Renault 5“ kainuos nuo 25 000 eurų, o kažkur per vidurį dar turi įsiterpti ir greitai pasirodysiantis naujos kartos „Twingo“.
O kas daugiau? Tikėjausi kinų antplūdžio, bet iš jų tebuvo BYD ir kinams priklausanti britų MG markė – tiek vieni, tiek ir kiti neabejotinai siūlo gerą kainos ir kokybės santykį, bet čia jau jūsų vertybių klausimas apie kiniško automobilio pirkimą.
Grįžkime prie pozityvesniu reikalų, tarp kurių neabejotinai įvardinčiau amerikiečių „Lucid“ elektromobilius. Jei „Tesla“ tiesiog siūlo gerą parametrų ir kainos santykį, tai šie gamintojai iš Kalifornijos nepamiršta ir kokybės bei gamina kur kas kokybiškesnius ir prabangesnius elektromobilius – būtinai pasidomėkite šia marke.
Na, o neabejotinai pozityviausiai atrodė kampe įsispraudę „Microlino“ mažyliai su iš priekio kaip BMW koncerną išgelbėjusių „Isetta“ modelių atsidarančiomis durelėmis – kaip man sekėsi jas varstyti, taip pat apie kitas naujienas iš parodos žiūrėkite vaizdo medžiagoje.