Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“, panašu, kad neįtikėtinai daug iššūkių gamintojams keliantis „Cybertruck“ ne mažiau iššūkių kelia ir jų savininkams.
Kadangi automobilis yra nedažytas, jo kėbulas yra pagamintas iš nerūdijančio plieno ir niekuo nepadengtas, tai tampa rimtu galvos skausmu tiems, kurie važinėja ne itin šiems automobiliams draugiškoje aplinkoje.
Pirmieji pirkėjai jau pradėjo skųstis, kad ant plieno kėbulo pradėjo matytis korozijos židiniai. „Tesla“ savininkams rekomenduoja juos likviduoti kaip galima greičiau.
Iš gamyklos visi „Cybertruck“ automobiliai išvažiuoja vienodo pilko atspalvio. Tai nėra spalva, tai tiesiog nerūdijantis plienas be jokio padengimo.
„Tesla“ numato už maždaug penkių tūkstančių eurų priemoką padengti automobilį vinilo plėvele, kuri siūloma kelių atspalvių, tačiau tai tik papildoma įranga. Dauguma automobilius perka „nuogais“ kėbulais, juk taip – įdomiau.
Pirkėjai mane, o ir gamintojas deklaruoja, kad toks automobilio kėbulas yra praktiškai amžinas, tačiau įsibėgėjus žiemai pasipylė skundai dėl kėbulo korozijos. Specialiame interneto puslapyje, skirtame „Tesla Cybertruck“ savininkams, daugybė jos pavyzdžių.
Nors tokia paviršinė korozija kėbului nėra labai pavojinga, tačiau atrodo labai neestetiškai. Kai „Tesla“ kompanija išleido pranešimą, kuriame skatina naikinti koroziją ir kėbulą kruopščiai nupoliruoti.
Be to, „Tesla“ kėbulo priežiūros rekomendacijose siūloma nedelsiant atsikratyti ant kėbulo likusių riebalų, bitumo, druskų, uodų ir kitų nuosėdų, nes jos gali sukelti koroziją.
Tai automobiliai, kurie reikalaus nuolatinės priežiūros. Pavyzdžiui, mūsų klimato juostoje žiemą atsikratyti druskų reiškia visai nevažinėti automobiliu.
Greičiausiai savininkai neilgam pasidžiaugs „nuogu“ kėbulu ir netrukus paprasčiausiai aptrauks kėbulą apsaugine viniline plėvele.