2024 m. „Audi Q8“ testas: kuo pranašesnis už konkurentus Ir koks didžiausias kompromisas

2024 m. sausio 27 d. 10:02
Jurgis Paplaitis, „Motorai“
2024 metus „Audi Q8“ pasitiko su nežymiais atnaujinimais, taip pratęsiant jo gyvavimo laiką. Nes kaip žinote, pats gamintojas yra pareiškęs, kad jų laikas greitai baigsis.
Daugiau nuotraukų (35)
„Jie“ – tai modeliai su vidaus degimo motorais. Kaip „Audi“ skelbė dar prieš kelis metus, jau mažiau nei po poros metų nebebus pristatomi nauji automobiliai su tokiais varikliais, o 2033 metais apskritai bent jau Europoje bus sustabdyta jų gamyba.
Iš vienos pusės gaila bus nebegirdėti kiekvienam neabejingam mechanikai mielo I6, V6 ar V8 motoro garso. Kita vertus, reikia tikėtis, kad jokie pasauliniai kataklizmai ar didžiausiai pasaulio valstybei vadovaujantys nusikaltėliai nesutrukdys šiems planams. Na, o trečia – kaip ten bebūtų, lieka tik susitaikyti, kad visgi tradicinių motorų era bent jau Europoje artėja link pabaigos.
Nubraukus ašarą galima pastebėti, kad 2018 metais debiutavęs „Audi Q8“ iki šiol neprarado aktualumo, kalbant apie kėbulo tipą. Tiesa, lietuviai mieliau renkasi praktiškesnį ir, svarbiausiai, gerokai pigesnį bendraplatformį „Audi Q7“, kuris pasirodė 2015 metais, 2020 m. buvo atnaujintas ir, artėdamas link savo ciklo pabaigos, pernai buvo parduodamas už itin patrauklią kainą.
Taigi, 2024 m. „Audi Q8“ dabar galimas su naujomis kėbulo spalvomis, naujo dizaino žibintais ir aerodinaminiais elementais ir, kaip ir anksčiau, išlieka vienu erdviausiu, praktiškiausiu ir komfortiškiausiu automobiliu didelių SUV klasėje.
Ir jei bandant tiek „Range Rover“, tiek ir mažesnę „Sport“ versiją teko apmaudžiai konstatuoti, kad iš tokio didelio automobilio tikiesi gerokai daugiau erdvės gale, tai „Audi Q8“ siūlo tikrai daug vietos sėdinčiųjų gale kojoms.
Žinoma, jei į „Range Rover“ montuojamas šešių cilindrų eilėje motoras, tai „Audi V6 TFSI“ variklis yra trumpesnis, todėl projektuojant saloną galima išnaudoti daugiau vietos.
Variklis komplektuojamas su automatine „ZF“ aštuonių laipsnių pavarų dėže, visi automobiliai turi itin patikimai veikiančią „Quattro“ pavarą, o aš dar būtinai rekomenduoju papildomai užsisakyti tiek pneumatinę pakabą, tiek ir galinius vairuojamuosius ratus – tokiu atveju bus maksimalus komfortas ir manevringumas, o bendroje kainoje šie priedai bus beveik nepastebimi.
Taigi, kad jau prakalbau apie kainą, čia ir yra didžiausias kompromisas. Žinoma, kai automobilis kainuoja nuo 82 900 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 1375 eurų), tai įvyksta natūrali norinčių (ar galinčių) jį įsigyti atranka, tačiau yra vienas „bet“. Štai, pavyzdžiui, mano bandytas modelis su „3.0 TFSI“ 250 kW (340 AG) motoru kainavo nuo 87 200 eurų, o bandytoje komplektacijoje – net 125 501 eurą!
Ir tai – dar ne pagrindinis kompromisas. Jums teks gerokai palaužyti galvą kokią automobilio versiją rinktis – su vidaus degimo motoru ar elektrinį „Q8 e-tron“ (jo „Sportback“ versijos vaizdo apžvalgą rasite čia).
Kuris, dėmesio, kainuoja nuo 78 710 eurų (95 kWh akumuliatorius, 250 kW galia), o su maksimalios talpos (114 kWh, nuvažiuojamas atstumas – iki 600 kilometrų) akumuliatoriumi ir 300 kW (408 AG) galios varikliu – nuo 89 900 eurų.
Ir jums dar priklausys iki 5000 eurų siekianti kompensacija, nors tai ir skamba kaip nevykęs pokštas, kalbant apie tokios kainos automobilį.
Taigi, čia labiausiai ir teks pasukti galvą, kokį automobilį – su tradicine ar alternatyvia – pavara rinktis, o kol mąstysite, pasižiūrėkite išsamesnę vaizdo medžiagą apie atnaujintą „Audi Q8“.
Audi Q8atnaujintas modelisvisureigis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.