Toyota GR Yaris 2024 atpažįstamas iš agresyvesnės priekinės dalies su padidintomis grotelėmis, taip pat pakeistų žibintų.
Padidintas kėbulo standumas.
Salone atsirado virtualus prietaisų skydelis, jis pakeitė centrinį skydelį – tapo platesnis ir dabar atsuktas į vairuotoją.
Be to, „Toyota GR Yaris“ sportinės sėdynės dabar nustatytos 25 mm žemiau.
Pasaulinėje versijoje 1,6 l turbovariklio galia padidinta iki 280 AG ir 390 N∙m, tačiau Japonijos rinkai skirtoje versijoje ji siekia 300 AG ir 400 N∙m.
Be to, dabar kartu su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže hečbeke galima įsigyti ir 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Taip pat įdiegta nauja važiavimo režimų pasirinkimo sistema. Žinoma, visų varančiųjų ratų pavara su „Torsen“ diferencialu išliko.