Šis įrenginys veiks kaip normali mechaninė pavarų dėžė. Centrinėje konsolėje yra pavarų perjungimo svirtis, o grindyse atsirastų net sankabos pedalas, tačiau įtaisas tiesiogiai nesujungtas su jokiais mechaniniais įrenginiais.
„Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“ pasakojama, kad toks elektromobilis galėtų veikti kaip ir visi elektromobiliai be pavarų dėžės ir važiuoti automatiniu režimu, tačiau įjungus rankinį režimą, vairuotojui tektų ir perjunginėti pavaras, ir net spaudyti sankabos pedalą.
Elektronika imituotų mechaninės dėžės darbą. Įdomu tai, kad vairuotojas pats galėtų rinktis, kiek pavarų nori perjunginėti – maksimalus skaičius net keturiolika.
Siekiant autentiškumo, japonai per garsiakalbius transliuos besikeičiantį variklio garsą, tarsi automobilis išties turėtų mechaninę pavarų dėžę. „Toyota“ žada, kad šis įtaisas atsiras rinkoje nuo 2026 metų ir bus montuojamas į sportinius elektromobilių modelius.