Tiesa, amerikietiška nuvažiuojamo atstumo nustatymo metodika šiek tiek skiriasi nuo europiečių, tačiau tendencijos ir įžvalgos įdomios.
Taigi „Consumer Reports“ įsigijo net 22 skirtingų markių beimodifikacijų elektra varomus automobilius ir išvažiavo į amerikietišką greitkelį. Visi automobiliai buvo testuojami vienodomis sąlygomis ir vienu metu, važiuojant vienodu 70 mylių, tai yra, apie 113 kilometrų per valandą greičiu.
Tyrėjai išvažiavo su 100 proc. įkrautais akumuliatoriais ir važiavo tol, kol sustojo dėl visiškai išsikrovusios baterijos.
Testai parodė, kad lygiai pusė elektromobilių sugebėjo nuvažiuoti net didesnį atstumą negu deklaruoja gamintojas. Rekordininku tapo „Mercedes-benz EQE“ modelis, kuris vietoj deklaruojamų 418 km, nuvažiavo net 116 km daugiau.
„BMW i4“ nuvažiavo 75 km daugiau, o „BMW iX“ – 74 km toliau. Beje, ekspertai pastebėjo, kad kai pastarojo kompiuteris jau įrodė, kad baterija visiškai išsikrovusi ir liko nuvažiuoti 0 km, jis iš tikrųjų nuvažiavo dar 48 km.
Septyni išbandyti elektromobiliai nuvažiavo iki 30 km mažesnį atstumą negu deklaruoja gamintojas, tačiau į tai ekspertai nutarė nekreipti dėmesio, nes tai – paklaidos ribos.
Iš tų, kurie nuvažiavo mažiau negu deklaruojama labiausiai „pasižymėjo“ „Tesla Model S“ – atstumas buvo 62 km trumpesnis negu deklaruojama.