Tarp „Rimac Nevera“ rekordų – maksimalus greitis tarp elektromobilių, kuris siekia 412 km/h, taip pat geriausias vieno rato įveikimo laikas tarp elektromobilių Niurburgringo ir Gudvudo trasose.
Jam priklauso daugiau kaip 20 įvairių įsibėgėjimo, lėtėjimo, stabdymo kelio ir panašių rekordų.
O naujausias rekordas – pakankamai kurioziškas. Automobilis įsibėgėjo iki 275 km/h greičio važiuodamas atbulomis. Kiek beprasmis rekordas, tačiau tikrai įspūdingas rekordas.
Automobiliuose su vidaus degimo varikliais važiuoti atbulomis greitai nepavyks, nes greitį riboja pavarų dėžė, o štai elektromobiliai, kuriuos varo elektros varikliai, pavarų dėžės paprastai neturi.
Važiuojant atbulomis elektromobilius riboja tik elektroninis ribotuvas, kurį labai paprasta atjungti. Reikia tik perprogramuoti greitį ribojantį kompiuterį.
Teoriškai, „Rimac Nevera“ tiek pirmyn, tiek atgal turėtų važiuoti tokiu pačiu greičiu. Kalbant apie tokį didelį greitį, reikia turėti omenyje ir aerodinamiką, kuri apskaičiuota taip, kad automobilis greitai važiuotų pirmyn, o ne atgal.
„Rimac Nevera“ turi net 1914 arklio galių elektros pavarą. Kaip sako kroatai, kurie dar projektavimo stadijoje numatė galimybę, kad automobilis galėtų važiuoti maksimaliai greitai tiek pirmyn, tiek ir atgal. Atėjo metas tai įrodyti.
Pilotas–bandytojas Goranas Drndakas po keleto treniruočių sesijų sugebėjo įvaldyti neįprastą važiavimo atgal techniką ir įskaitinių važiavimų metu pasiekė maksimalų 275,74 km/h greitį.
Ankstesnis važiavimo atbulomis rekordas buvo pasiektas prieš 22 metus. Tada Britanijos lenktynininkas Darelas Meningas, vairuodamas „Caterham 7 Fireblade“, įsibėgėja iki 165 km/h.
Tas automobilis buvo varomas „Honda“ motociklo varikliu, kuriam konstruktoriai apsuko pavarų dėžę ir visos jo pavaros automobilio raktus varė tik atgal. Taigi greičio rekordas buvo pagerintas kone dvigubai.