Projektas numato, kad lengviesiems automobiliams ir mikroautobusams dabartiniai taršos reikalavimai galiotų iki 2030 metų liepos 1 d, o autobusams ir sunkvežimiams iki 2031 metų liepos 1 d.
Ankstesnis projektas numatė, kad taršos reikalavimai turėjo būti sugriežtinti atitinkamai nuo 2025-ųjų ir nuo 2027 metų.
Europarlamentas pasidavė automobilių gamintojų ir kai kurių didžiųjų Europos Sąjungos šalių vyriausybių spaudimui atidėti sugriežtinimus. Diskusijos tęsiasi ištisus metus, nes pirminis projektas buvo paskelbtas dar praėjusių metų lapkritį.
Pagrindinė mintis, kodėl reikia atidėti šių sugriežtinimų galiojimą buvo ta, kad priėmus naujus „Euro 7“ reikalavimus, nebeapsimokės gaminti mašinų su vidaus degimo varikliais, o elektromobilių erai gamintojai dar yra nepasiruošę.
Jeigu Europarlamentas kitą savaitę pritars naujam projektui, Europos Komisija paruoš galutinį ir tikslų įstatymą, o Parlamentas turėtų priimti kitų metų pradžioje.