Ši variklių karta bus vadinama „Hurricane“ (liet. Uraganas). Variklio darbinis tūris sieks tris litrus. Jie pakeis dabar naudojamus aštuonių cilindrų variklius.
Be to, amerikiečiai šio variklio pagrindu planuoja sukonstruoti ir mažesnę – keturių cilindrų ir dviejų litrų – variklio versiją, paprasčiausiai nupjaudami du papildomus cilindrus.
Negana to, amerikiečiai svarsto ir dar mažesnę – trijų cilindrų versijos galimybę, tačiau dėl šios dar galutinai nenusprendė.
Tokias versijas galėtų turėti kiti „Stellantis“ koncerno europietiški padaliniai: „Fiat“, „Alfa Romeo“, „Peugeot“, „Citroen“, „Opel“ ir kiti.
Europiečiai jau neplanuoja kurti naujų vidaus degimo variklių ir jų netobulina. Pasirodo, neblogai yra būti didelio koncerno dalimi, nes naujos kartos varikliais pasirūpins kolegos iš už Atlanto.