Pristatydama minėtą modelį, kartu su „Kangoo Van E-Tech electric“ ir „Master E-Tech electric“, „Renault“ nuo šiol pirkėjams gali pasiūlyti visiškai elektrinį lengvąjį komercinį automobilį kiekviename segmente.
Paveldėjo visus pirmtakų privalumus
„Renault Trafic“ savo kasdieniais pagalbininkais nuo 1980 m. pasirinko jau daugiau kaip 2,4 mln. verslo klientų. Tai leido šiam modeliui užimti trečiąją vietą tarp labiausiai parduodamų lengvųjų komercinių automobilių Europoje.
Tačiau pirkėjai nuo šiol galės rinktis ir dar tvaresnę versiją, kadangi „Trafic Van E-Tech electric“ paveldėjo visus privalumus, dėl kurių minėtas modelis buvo toks sėkmingas pastaruosius daugiau kaip 40 metų.
Su 52 kWh talpos ličio jonų baterija naujasis „Trafic Van E-Tech electric“ gali nuvažiuoti iki 297 km viena įkrova (pagal WLTP skaičiavimus). Baterijoms suteikiama 8 metų arba 160 000 km garantija. Kol akumuliatoriai yra apdrausti, jie nemokamai pakeičiami naujais, jei jų „sveikatos būklė“ nukrenta žemiau 70 proc. nominalaus lygio.
Naująjį „Trafic Van E-Tech electric“ varo 90 kW (122 AG) variklis, užtikrinantis 245 Nm akimirksniu pasiekiamą sukimo momentą. Savo ruožtu optimalų nuvažiuojamą atstumą užtikrina „Eco“ režimas, kuriuo ribojama automobilio galia.
Beje, „Renault“ pirkėjams siūlo ir didesnio nuvažiuojamo atstumo „Trafic Van E-Tech electric“ versiją, kurios greitis specialiai ribojamas iki 90 km/h. Pastarosios specifikacijos modelis viena įkrova gali įveikti iki 322 km.
Naująjį „Trafic Van E-Tech electric“ galima rinktis su trimis įkroviklių tipais:
Vienfazis 7 kW galios kintamosios srovės įkroviklis, veikiantis su visų tipų namų elektros lizdais;
22 kW kintamosios srovės greitasis įkroviklis, skirtas viešosioms įkrovimo stotelėms, leidžiantis įkrauti bateriją 50 km atstumui įveikti (pagal WLTP) greičiau nei per 25 minutes;
50 kW nuolatinės srovės greitasis įkroviklis bus prieinamas kitais metais.
Be to, elektrinėje „Trafic“ versijoje įprastinė hidraulinė stabdžių sistema aprūpinta adaptyviąja regeneracine stabdžių sistema (ARBS), kuri maksimaliai padidina energijos atkūrimą.
Galiausiai, naudojant išmaniojo telefono programėlę „MyRenault“ arba multimedijos sistemą „Renault Easy Link“, kuri yra standartinėje visų modelių įrangoje, naujasis „Trafic Van E-Tech electric“ siūlo keletą specialių paslaugų, įskaitant:
- planinį akumuliatoriaus įkrovimą ir nuotolinį jo būklės stebėjimą;
- suplanuotą išankstinį kabinos šildymą;
- įkrovimo taškų rodymą maršrute;
- vietų, kurias galima pasiekti su likusiu akumuliatoriaus veikimo nuotoliu, sąrašą.
„Trafic Van E-Tech electric“ vis dar siūlo geriausią ilgio, universalumo ir vietos kroviniams pritaikymo galimybių pasirinkimą furgonų segmente:
- du ilgiai (5,08 m ir 5,48 m) ir du aukščiai (1,967 m ir 2,498 m);
- nuo 5,8 kub. m iki 8,9 kub. m vietos kroviniams (furgono režimu);
- iki 4,15 m ilgis kroviniui (L2 prailgintos versijos su durelėmis pertvaroje);
- iki 750 kg vilkimo galios ir 1,1 tonos naudingosios apkrovos;
- galima kabinos su grindimis versija;
itin didelis modulinis pritaikymas ir beveik neribotos pritaikymo galimybės, kurias siūlo daugiau kaip 359 patvirtintų modifikatorių tinklas.
Modeliai gimsta Prancūzijoje
Sprendimas gaminti „Renault Trafic“ Sandouville gamykloje buvo priimtas dar 2010 m. „Renault“ investavo 230 mln. eurų į gamyklos kapitalinį remontą ir pertvarkymą, kad būtų galima gaminti minėtą lengvąjį komercinį automobilį su 600 galimų kombinacijų.
Gamyba čia pradėta 2014 m. ir dabar iš Sandouville gamyklos kasdien išvažiuoja beveik 600 „Renault Trafic“ furgonų. Apie 75 proc. šioje gamykloje pagamintų transporto priemonių eksportuojama. 1677 minėtos gamyklos darbuotojai taip pat gamina „Nissan“ („Primastar“) ir „Renault Trucks“ („Trafic Red Edition“) modelius.
Tuo metu naujojo „Trafic Van E-Tech electric“ variklis ir įkrovikliai gaminami „Renault“ gamykloje Kleone, Normandijoje, akumuliatorius surenkamas Flinse, o Gretz-Armainvilliers gamykloje atliekami automobilio elektrifikavimo darbai.