Kaip pagrindinę priežastį, kodėl atsikrato dyzelinių mašinų, „Volvo“ atstovai paminėjo rinkos poreikius. Dyzelinių automobilių paklausa pastaraisiais metais sparčiai artėja prie minimumo.
Be to, toliau didinami ekologijos reikalavimai ir juos atitinkančius dyzelinius variklius gaimti darosi vis brangiau.
Taigi nuo kitų metų pradžios „Volvo“ nutraukus dyzelinių variklių gamybą, gamintojo gamoje liks tik modeliai su hibridiniais varikliais ir elektromobiliais.
„Volvo“ nebeturės ir automobilių su vien tik benzinu varomais varikliais. Jie siūlomi tik kartu su hibridine pavara.
Primename, kad nuo 2030 metų „Volvo“ ketina tapti tik elektromobilius gaminančia kompanija. Naujų vidaus degimo variklių kūrimas buvo nutrauktas dar praėjusiais metais, kompanija netoobulina savo variklių ir į tai neinvestuoja.
Ankstesniais metais liūto dalis naujų „Volvo“ automobilių būdavo perduodama su dyzeliniais varikliais, tačiau jau 2019 metais, tokių automobilių dalis sudarė mažiau negu pusę.
O 2022-aisias, anot „Reuters“, tik 9 proc. naujų „Volvo“ pirkėjų rinkosi versijas su dyzeliniais varikliais. Taigi, dyzelinių variklių paklausa sumažėjo dramatiškai.
Kol kas „Volvo“ dar siūlo 2 litrų dyzelinį variklį, kuris, priklausomai nuo modelio ir modifikacijos, turi nuo 150 iki 235 arklio galių, tačiau jo greitai nebeliks.
Vietoje to švedai orientuojasi į elektrą ir intensyviai ruošiasi pirmojo vienatūrio savo gamoje debiutui. Jis vadinsis „EM90“ ir greičiausiai bus Kinijoje gaminamo „Zeekr 009“ dvynys.
Abi automobilių markės priklauso tam pačiam Kinijos „Geely“ koncernui.