Iš išorės automobilis neatrodo ypatingai agresyvus, tačiau „Multimatic“ gerokai patobulino aerodinamiką ir, kaip papildomą opciją, siūlo aktyvų aerodinaminį paketą – nuo greičio savo atakos kampus gali keisti ne tik galinis aptakas, bet ir visa eilė aerodinaminių elementų.
„Mustang GTD“ tapo gerokai lengvesnė. Išmestos galinės sėdynės, vietoj bagažinės liko tik pavarų dėžės vėsinimo radiatorius, jų bazinė versija turi anglies pluošto stabdžius.
Tačiau svarbiausia slepiasi po variklio dangčiu – penkių litrų „Mustang“ variklio galia padidinta iki daugiau kaip 800 arklio galių, o galinius ratus suka robotizuota aštuonių pavarų greičių dėžė.
Beje, specialus sportinis variklio valdymo kompiuteris leidžia variklio galią keisti priklausomai nuo važiavimo režimo realiu laiku.
Automobilis bus išleistas itin ribota serija. Pirmieji „Mustang GTD“ pirkėjus pasieks kitais metais. Kiekvienas kainuos ne mažiau kaip po 300 tūkst. dolerių.
Tiesa, bazinė „Mustang“ versija kainuoja nuo 30 tūkst. dolerių, taigi net dešimt kartų mažiau.