Iš pradžių buvęs „Jaguar“ vadovas Thierry Bollore planavo, kad „I-Pace“ bus tarsi jungtis tarp senos ir naujos kartos modelių, tačiau britų žurnalas „Autocar“ rašo, kad naujas „Jaguar“ vadovas Adrian Mardell nori viską nubraukti ir pradėti nuo pradžių.
Manoma, kad „I-Pace“ gamyba turėtų būti baigta po dviejų metų. Šiuo metu „I-Pace“ padeda „Jaguar“ išvengti baudų už taršą. Europoje sumuojamas visų parduotų naujų automobilių anglies dvideginis ir tie gamintojai, kurie netelpa į nurodytas taršos normas, turi mokėti milžiniškas baudas.
Nauja platforma JAE (angl. „Jaguar Electrified Architecture“ ), anot „Autocar“, buvo kuriama pagal užsakymą ne „Jaguar“ kompanijoje.
Ji pasižymės didele baze, o tai reiškia, kad automobiliai bus erdvūs viduje, tačiau bent kažkokių techninių charakteristikų gamintojas kol kas neatskleidžia.
Žinoma tik, kad pirmasis elektrinis naujos kartos „Jaguar“ bus keturvietis GT stiliaus automobilis ir kainuos nei daug, nei mažai – 100 tūkst. svarų. O pilnai įkrautais akumuliatoriais galės nuvažiuoti apie 700 km. Apie kitus du modelius, kurie turėtų debiutuoti maždaug tuo pačiu metu, kol kas nieko nepranešama.
„Jaguar“ vadovas tikisi, kad pavyks parduoti bent po 4 tūkst. naujos kartos automobilių per mėnesį. Beje, pirmą šių metų ketvirtį „Jaguar“ vidutiniškai pavyko parduoti po 5 tūkst. naujų automobilių per mėnesį.