Pirmoji išimtis – jei reikalinga yra visų ratų pavara, tai, deja, bet „5008“ tokios neturi. Nes, skirtingai nuo bendraplatformio „3008“, galimo ir su itin galinga 300 AG „Hybrid4“ sistema ir elektros motoru galinėje ašyje, didesniam modeliui ji nebuvo siūloma – šeimyniniam „5008“ toks sprendimas būtų buvęs tiesiog neracionalus.
O antroji sąlyga – visgi „Peugeot“ gamintojo automobiliai toli gražu nėra patikimumo etalonas ir „5008“ – ne išimtis. Tą patvirtino ir naudotais automobiliais su garantija prekiaujančios „Longo LT“ specialistai, kurie minėjo, kad ypatingai tas pasakytina apie dyzelinius motorus, kurių silpniausia vieta yra kietųjų dalelių ir „AdBlue“ skysčio filtrai – pastarojo gedimo atveju tenka keisti visą degalų baką.
Dar rekomenduojama laiku prižiūrėti „1.5 HDi“ motorų grandines, taip pat yra nusiskundimų ir dėl ne visada gerai veikiančios elektronikos. Bet jei šie punktai nekelia abejonių, tada tikrai galiu rekomenduoti šį naudotą automobilį.
Tiesa sakant, bandant naudotą „Peugeot 5008“ supratau, kad man jis – vienas geriausių naudotų automobilių. Net peržvelgiau savo pastebėjimus 2017 metais darytoje naujo modelio apžvalgoje (ją rasite internete) – tuomet modelį įvertinau be pusės balo maksimaliu dešimtu – iki viršūnės pritrūko jau minėtos visų ratų pavaros.
O žvelgiant į šį automobilį po šešerių metų (bandytas modelis yra metais naujesnis), džiugina surinkimo kokybė – jei dėl apdailos medžiagų, prilygstančių aukštesnei klasei, abejonių nebuvo, tai maloniai nustebino, kad ir antrą šimtą tūkstantį kilometrų sukančio automobilio salonas vis dar tvirtas, solidus ir nebarškantis – deja, nieko panašaus negalėjau pasakyti apie kažkada taip pat gamintojo flagmanu buvusį „Renault Talisman“ .
O jei ieškote ir erdvaus bei talpaus automobilio, tai ši mašina tikrai skirta jums. Žinoma, 4,7 metro nesiekiančiame krosoveryje trečioje sėdynių eilėje daug vietos tikėtis neverta (bet bent jau suaugę ten gali sėdėti nepalenkę galvų), tačiau papildomi 20 centimetrų, palyginti su „3008“, užtikrino tiek didelę erdvę keleiviams, tiek ir jų bagažui.
Tiesa sakant, tokio milžiniško krovinių skyriaus, ypatingai kalbant apie SUV, dar reikėtų paieškoti – maksimaliai čia telpa net 2150 litrų! Maža to, trečios eilės sėdynes galima lengvai išimti, o jei reikia vežti ilgus daiktus, į priekį galima nulenkti priekinio keleivio sėdynę – tikras „Ikea“ pirkinių automobilis. Visa tai pamatysite vaizdo medžiagoje.
Žinoma, pirmiausiai reikia įvertinti ar jums iš principo tinka sėdėjimo padėtis, nes sukti mažą vairą, per viršų žvelgiant į skaitmeninį prietaisų skydelį, reikia įprasti – važiuojant žiemą slidžia kelio danga man ši ypatybė pasitikėjimo neprideda, bet tai daugiau įpratimo reikalas nei kritika.
Tad jei ieškot erdvaus, talpaus, išvaizdaus ir komfortiško automobilio, tikrai rekomenduoju išbandyti „Peugeot 5008“ – gal jis jums taip pat taps maloniu atradimu.
Daugiau apie naudotą „Peugeot 5008“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.