Naujo E klasės „Mercedes-Benz“ testas: ieškantiems idealaus automobilio

2023 m. rugpjūčio 1 d. 19:11
Jurgis Paplaitis, „Motorai“
„Mercedes“ vardas neretai naudojamas kaip sinonimas apibūdinti aukščiausios klasės daiktus. Ir naujas E klasės „Mercedes-Benz“ itin tiksliai atspindi šį epitetą.
Daugiau nuotraukų (65)
Žinoma, jei ieškoti paties geriausio, tai be jokių abejonių būtų S klasės flagmanas. Tačiau jei kalbėti apie žemiškesnius dalykus, E klasė visada buvo ir yra tas modelis, kuris simbolizavo geriausiai subalansuotas automobilio savybes.
Jei kalbėti iš techninės pusės, tai naujas „W214“ serijos E klasės „Mercedes-Benz“ yra pagamintas naudojant patobulintą ankstesnės kartos modelio „MRA“ platformą. Kuri, savo ruožtu, pirmą kartą debiutavo 2014 metais S klasės automobilyje („W222“), tad dėl galimybių ir potencialo abejonių nekyla.
Naujame E klasės modelyje, kuris ūgtelėjo į visas puses, išskirčiau du kertinius elementus, iš esmės besiskiriančius nuo ankstesniojo modelio. Tai – hibridinės pavaros ir multimedijos bei išmaniosios sistemos. Pradėsiu nuo variklių.
Taigi, iš šešių šiai dienai siūlomų modelių net trys yra iš tinklo įkraunami hibridai. Tokie buvo siūlomi ir anksčiau, tik dabartiniai modeliai pasižymi kur kas didesnėmis galimybėmis.
Jei konkrečiai, tai nuo šiol montuojamas gerokai talpesnis 25,4 kWh (įkraunama 19,5 kWh) akumuliatorius, kuris leidžia nuvažiuoti iki 115 kilometrų naudojant vien tik elektros variklį.
Na, o jei reikia maksimalios galios, tai ji „Plug-in“ hibriduose siekia nuo 313 iki 381 AG ir galingiausioje versijoje iki 100 km/h leidžia įsibėgėti vos per 5,3 sekundes.
Tiesa, visos iš tinklo įkraunamos versijos (siūlomi tiek benzininiai, tiek ir dyzeliniai motorai) turi tik keturių cilindrų vidaus degimo motorus, tad sodraus ir kilmingo akompanimento nesitikėkite – tokiu atveju rinkitės „E 450 4MATIC“ modelį su šešių cilindrų eilėje benzininiu motoru (vėliau pasirodys ir dyzelinė šio variklio versija).
O dar savo nuostabai atradau, kad, palyginti su keturių cilindrų benzininiais varikliais, man mielesnis dyzelinio (taip pat keturių cilindrų) variklio garsas – tiek „Plug-in“ hibriduose, tiek ir įprastuose modeliuose.
Na, o pasirenkama pneumatinė pakaba, taip pat galiniai vairuojamieji ratai dar labiau padidina tiek komfortą, tiek ir manevringumą. Beje, greitkelyje dėl mažesnio triukšmingumo sedanas arba universalas yra komfortiškesnis ir stabilesnis nei aukštesni SUV, o šios kartos universalas yra ne tik gerokai praktiškesnis, bet ir velniškai išvaizdus.
Kas liečia multimedijos sistemą ir išmaniąsias technologijas, tai čia galima pasakoti be pabaigos – vienintelio ko nėra, tai kaip naujausiuose „Mercedes-EQ“ serijos elektromobiliuose montuojamo „MBUX Hyperscreen“ ekrano, bet ir esančiame „Superscreen“ keleivis turi atskirą ekraną žiūrėti filmus ar skaityti naujienas.
Atsirado ir atskira kamera vaizdo konferencijoms, naudojantis „Zoom“ ir kitomis platformomis, tad automobilis yra ir biuras ant ratų tiesiogine žodžio prasme. O be kitų galimybių savivaldžio važiavimo sistema greitkelyje gali pati persirikiuoti (kai tai saugu) į laisvą eismo juostą ar aplenkti lėčiau važiuojantį automobilį – anksčiau vairuotojui reikėdavo aktyvuoti posūkio signalą.
Kol kas naujo E klasės „Mercedes-Benz“ kaina nėra žinoma ir ji turėtų paaiškėti rudenį. Akivaizdu, kad modelis bus brangesnis nei dabar, tad jo kaina turėtų prasidėti nuo maždaug 59 000 eurų (preliminari „Sixt Leasing“ įmoka – nuo 943 eurų).
Bet įvertinant kaip stipriai pabrango nauji ekonominės klasės automobiliai, atotrūkis tarp įprastų automobilių ir kažkada tik svajone buvusių „Premium“ segmento atstovų gerokai sumažėjo.
Daugiau apie naują E klasės „Mercedes-Benz“ sužinosite pasižiūrėję vaizdo apžvalgą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.