Gaminamas Turkijoje, 4,3 metro ilgio „C-HR“ yra specialiai kurtas europiečiams ir skaičiai tik patvirtina taiklų šūvį į dešimtuką. Rinkos sėkmę atkartoja ir statistika Lietuvoje – nors jau skaičiuoja septintus metus, tai vis dar vienas populiariausių kompaktinių SUV, pernai pardavimu nusileidęs tik gerokai didesniems ir naujesniems „Nissan Qashqai“ ir „Kia Sportage“.
Kur slypi jo sėkmės paslaptis? Tikriausiai reikėtų pradėti nuo visus „Toyota“ modelius jungiančios pamatinės grandies – efektyvios hibridinės pavaros, kuri yra ir patikima, ir leidžia sutaupyti ne vieną litrą degalų.
Tad nieko keisto, kad ji montuojama praktiškai į visus modelius, pradedant kukliu „Yaris“ ir baigiant erdviu „Highlander“.
O jei reikia ryškaus automobilio, tada jums skirtas „C-HR“. Tik štai pirmos kartos SUV-kupė (taip jį vadino gamintojas), nors ir pasižymėjo ekstravagantiška išvaizda, toli gražu nebuvo greitas.
Bent jau iki tada kai 2019 metais pasirodė atnaujintas modelis su gerokai dinamiškesne 2 l 184 AG hibridine pavara.
Ir sėdantiems į „C-HR“ buvo ne taip ir svarbu, kad vaizdas tiek per siaurą galinį, tiek ir per šoninius stiklus buvo, švelniai tariant, šiaip sau – kur kas svarbiau ryškus įvaizdis.
Bet visgi su nauja karta sėdintiems gale dėl didesnių langų tapo šviesiau, o tamsėjantis panoraminis stoglangis nemažina erdvės virš galvos.
Be to, nuo šiol kėbulas gali būti dažomas dvejomis spalvomis, o ir pačios formos atrodo dar efektingiau.
Buvo iš esmės atnaujintos ir pavaros – dabar penktos kartos hibridinės sistemos galia siekia 198 AG, o su ja visi modeliai turės „AWD-i“ pavarą – papildomą elektros variklį galinėje ašyje, užtikrinsiantį tiek geresnį sukibimą, tiek ir dar efektyvesnę dinamiką.
Ir tai dar ne viskas, kadangi nuo šiol „C-HR“ galimas ir su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, kuri vien tik elektra leis nuvažiuoti iki 66 kilometrų, o sistemos galia siekia net 223 AG ir iki 100 km/h įsibėgėjama vos per 7,4 sekundes.
Aišku, pagal WLTP matavimo standartą nurodomos 0,9 l/100 km benzino sąnaudos kasdienėmis sąlygomis bus vargu ar pasiekiamos, bet įprastus atstumus mieste bus galima drąsiai įveikti vien tik elektra.
Žinoma, norintiems maksimalaus praktiškumo, „Corolla Cross“ bus geresnis pasirinkimas (jo apžvalgą rasite čia), tačiau vertinantiems ryškesnę išvaizdą, tiesiog būtina išbandyti naująjį „C-HR“ – tikėtina, kad jo kaina prasidės nuo 34 000 eurų (1,8 l 140 AG hibridas), o preliminari „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina bus nuo 578 eurų.
Daugiau apie antros kartos „Toyota C-HR“ sužinosite peržiūrėję vaizdo medžiagą.