Siekdami nuolat tobulinti savo transporto priemones, „Renault Trucks“ vairuotojams siūlo saugesnę, funkcionalesnę ir patogesnę darbo aplinką. Gamintojas savo sunkiasvoriuose T, C ir K modeliuose pristato naujas saugumo funkcijas ir atnaujina kabinos vidų dar didesniam vairuotojų komfortui tiek dirbant, tiek ilsintis. Šios technologijos bus siūlomos ir neseniai rinkoje pristatytuose „Renault Trucks E-Tech“ T ir C.
Patogesnis vairavimas ir kabina
Kabinos vidaus įranga buvo atnaujinta, kad darbo aplinka vairuotojams būtų dar malonesnė, suderinant ergonomiką, komfortą ir našumą.
Naują 12 colių pagrindinį skydelį papildo liečiamas daugiafunkcinis ekranas su intuityvia „Android Auto“ sąsaja, leidžiančia greitai pasiekti programas.
Naudodamiesi ant vairo esančiais mygtukais vairuotojai gali saugiai valdyti prietaisų skydelio ir antrinio ekrano funkcijas, taip pat telefono skambučius ir muziką.
Kad vairuoti būtų lengviau, ekrane taip pat rodoma navigacija ir vaizdas iš kamerų. Sunkvežimiuose taip pat gali būti sumontuotas bevielis telefono įkroviklis.
Optimaliam vairavimo komfortui galima pasirinkti oda aptrauktą vairą, o „Renault Trucks“ T, C ir K sunkvežimiuose galima rinktis tekstilės arba odos sėdynes. Prietaisų skydelis gali būti lenktas arba kompaktiškas, anglies pluošto ar juodos ir raudonos spalvos kombinacijos.
Elektriniai „Renault Trucks E-Tech“ T ir C modeliai pasižymi išskirtine mėlyna ir raudona apdaila.
„Renault Trucks“ T, C ir K ir „Renault Trucks E-Tech“ modeliuose T ir C montuojama trejose plokštumose reguliuojama vairo kolonėlė. Vairuotojai gali pasirinkti patogiausią vairavimo poziciją, pritaikytą jų kūno sudėjimui bei darbo pobūdžiui.
Pažangios pagalbinės vairavimo technologijos
2024 m. modelinių metų sunkiasvorių „Renault Trucks“ sunkvežimių gamoje įdiegtos naujausios pagalbinės technologijos vairuotojams ir efektyviausios avarinio stabdymo sistemos, užtikrinančios vairuotojų, krovinių ir kitų eismo dalyvių saugumą.
Vairuotojo matymo lauką padidina sunkvežimiuose įrengti radarai ir kameros. Šie įrenginiai padeda užtikrinti eismo dalyvių saugumą, palengvina manevravimą ir sumažina nelaimingų atsitikimų riziką. Papildomai galima prijungti iki penkių kamerų, kurios stebi transporto priemonės aplinką, krovinį ar balną sukabinimo metu.
Vairuotojai gali matyti sunkvežimio ir priekabos padangų slėgio lygį ir yra įspėjami apie bet kokius nuokrypius, taip išvengiant didelių degalų sąnaudų ar padangos sprogimo.
Transporto priemonėse taip pat įdiegta įspėjimo apie greičio viršijimą sistema su kamera, kuri stebi kelio ženklus ir įspėja vairuotojus apie viršytą greitį, tokiu būdu padedama išvengti eismo įvykių ir baudų.
Siekiant maksimalaus saugumo, „Renault Trucks“ T, C ir K modeliuose gali būti įrengta vairuotojo saugos oro pagalvė bei saugos diržas su įtempikliu (tai yra standartinėje „Renault Trucks E-Tech“ T ir C komplektacijoje).
Siekiant sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisiją, sunkvežimiuose gali būti įdiegta „Optivision Map Based“ sistema. Ji naudoja topografinius duomenis optimaliam pavarų perjungimui važiavimo metu.
Telematinės sistemos „Optifleet“ moduliai „Check“ ir „Map“ moduliai padeda optimizuoti vairavimo stilių bei efektyviau planuoti keliones. Ši sistema yra standartinėje „Renault Trucks E-Tech“ T ir C komplektacijoje.