Nuo 2002 m. „Renault“ pirkėjams pasiūlė elektrinę („Kangoo Electri'cité“) ir hibridinę („Kangoo Elect'road“) versijas. Šios ribotos laidos versijos padėjo „Ranault“ kaupti patirtį elektromobilių projektavimo, pramoninio pritaikymo ir ypač techninės priežiūros srityje.
Tuo metu „skraidančių gydytojų“ komanda vykdavo pas kiekvieną klientą, kad išanalizuotų, prižiūrėtų ir patobulintų jau naudojamus modelius.
2011 m., pradėjus „Renault Kangoo Z.E“ serijinę gamybą, elektromobilis pripažintas Tarptautiniu Metų Furgonu (angl. k. International Van of The Year“). Ši nominacija žymi elektrinių furgonų segmento pradžią.
Praėjus dvylikai metų, modelis tapo geriausiai parduodamu elektromobiliu istorijoje – Mobežo gamykloje Prancūzijoje pagaminta daugiau kaip 90 tūkst. vienetų. Pridėjus partneriams pagamintas elektrines transporto priemones, šis skaičius išauga iki 100 tūkst. vienetų!
Mobežas – „Renault Kangoo“ gimtinė
„Renault“ Mobežo gamykloje, esančioje Hauts-de-France (Šiaurės Prancūzija), gaminami „Kangoo“ modeliai gaminami nuo Nuo 1997 metų ir tiekiami į visas pasaulio rinkas.
Kartu su gamyklomis Douai and Ruitz, Mobežas sudaro didžiausią ir konkurencingiausią elektrinių transporto priemonių gamybos centrą Europoje, kuriam suteiktas „ElectriCity“ vardas. Čia kompanija „Renault“ planuoja iki 2025 m. Gaminti apie 480 tūkst. elektrinių transporto priemonių per metus.
Siekdama didinti naujojo „Kangoo“ keleivinių ir komecinių versijų bei partnerių „Mercedes“ ir „Nissan“ automobilių su ta pačia platforma gamybos apimtis ir užtikrinti aukščiausią surinkimo kokybę, „Renault“ į gamyklą investavo 450 mln. eurų bei įrengė naują akumuliatorių surinkimo cechą.
Naujojo „Kangoo E-TECH“ elektros variklis ir įkrovikliai gaminami „Renault“ Cléon gamykloje Normandijoje (į šiaurės vakarus nuo Paryžiaus).