Tokių automobilių bus pagaminta tik 300 vienetų ir kiekvienas turės savo eilės numerį aiškiai matomoje vietoje salone.
Nors gamintojas sako, kad naujos kartos „Camaro“ bus, tačiau nei kada, nei kaip, nei koks – visiškai neaišku.
Panašu, kad „General Motors“ net nekuria naujos kartos „Camaro“ ar nieko apie tai nesako. Taigi naujo modelio gali tekti palaukti bent keletą metų.
Benzininių legendinių amerikietiškų ir 8 cilindrų varikliais ginkluotų „Muscle car“ (galingų sportinių automobilių tipas) automobilių era pamažu, bet užtikrintai ritasi užmarštin.
Šių metų pabaigoje sustoja net 2 „Dodge“ modelių gamyba: „Charger“ ir „Challenger“.
Kitų metų sausį paskutinis „Chevrolet Camaro“ irgi išvažiuos pro gamyklos vartus. Iš šios plejados lieka vienintelis „Mustang“, kuris dar nenueina nuo konvejerio.
Jis parduodamas dviejuose vaidmenyse kaip tradicinis dviduris kupė ir kaip elektra varomas visureigis. Panašu, kad jeigu išliks, tai tik elektrinės versijos būsenoje.
Geriausiais savo metais „Muscle Car“ automobiliai buvo išties kultiniai. Per metus jų nupirkdavo po daugiau kaip 100 tūkst. kiekvieno modelio. Pavyzdžiui, 1979 m. vien tik „Camaro“ pirkėjai nupirko beveik 300 tūkst. automobilių.
Dabar apie tokius pardavimus galima tik pasvajoti. Pavyzdžiui, per pirmąjį šių metų ketvirtį pirkėjai įsigijo mažiau nei 8 tūkst. „Camaro“ modelių.
Paskutinė „Camaro“ versija bus parduodama išskirtinai tik juodos spalvos, o pirkėjams, kartu su automobiliu, dovanų bus įteikiami ir plakatai su istoriniais „Camaro“ modeliais. Negana to, pirkėjai gaus dar ir po laikrodį „Shinola Canfield Sport“.
Užsakymai šiam automobiliui įsigyti bus pradėti rinkti jau antroje birželio pusėje, tačiau kartu su atsisveikinimo versija, bent jau kol kas, bus gaminami ir tradiciniai „Camaro“ modeliai.