Palyginti su anksčiau pasirodžiusiu madingu SUV-kupė primenančiu „C4“, apie kurio vien tik elektra varomą versiją daugiau sužinoti galite čia.
„C4 X“ yra 24 centimetrais ilgesnis ir turi didesnę bagažinę, nors dėl atskirai nuo lango atsidarančio bagažinės dangčio ji nėra itin praktiška.
Ir, žinoma, kainuoja brangiau, nors daugiausiai dėl to, kad dabar „C4“ siūlomas su iki 2000 eurų siekiančia nuolaida – „C4 X“ atsieis nuo 21 990 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina – nuo 401 euro), o bandyta geriausia „Shine Pack“ komplektacija kainavo 31 990 eurų – nuo tiek tik prasideda didesniojo „C5 X“ (pernai tapusio Lietuvos Metų automobiliu) kaina (jo apžvalgą rasite čia).
Tačiau kitomis savybėms „C4“ ir „C4 X“ yra identiški, o tai reiškia, kad ir X versija pasižymi šiai klasei nebūdingu itin dideliu komfortu, kurį ankstesnėje savo apžvalgoje įvertinau kaip ekonominės klasės „rolsroisą“ ir toks hiperbolizuotas epitetas didesniam X tinka dar labiau.
Tad apie techninius ypatumus nesikartosiu, bet noriu pastebėti kam visgi gi skirtas šis automobilis. Tad jei renkantis mašiną jums pirmiausiai svarbu tiksliai veikianti vairo sistema, dinamika, greitas posūkių įveikimas, tikriausiai jūsų pasirinkimų sąraše nebus „Citroën“ (kuris anksčiau yra pristatęs ne vieną karštą „VTS“ versiją).
Ir teisingai, nes šio „Citroën“ natūra – visiškai priešinga. Prie vairo sėskite atsipalaidavęs ir neįsitempęs į itin komfortiškas sėdynes su neblogu šoniniu prilaikymu, sukite lengvai besisukantį vairą norima kryptimi ir mėgaukitės atpalaiduojančiu važiavimu.
Ne, pneumatinės pakabos „Citroën“ nebesiūlo net ir didžiausiems modeliams, tačiau amortizatoriai suderinti taip, kad automobilis švelniai siūbuoja ant nelygumų ir iškart pabrėžia savo išskirtinumą. Vieniems tai nepatiks, bet kitiems tai bus būtent tai, ko ir norima iš automobilio, todėl nieko keisto, kad markė iki šiol turi didelį gerbėjų ratą.
Ir jei ne vienoje Europos šalyje modelis siūlomas išimtinai tik su elektros pavara, Baltijos regione jis galimas ir su benzininiu, ir netgi kaip bandytoje versijoje – su turbodyzeliniu motoru, kadangi montuoti skirtingo tipo pavaras leidžia modulinė „PSA Group“ CMP platforma.
O daugiau apie degalų sąnaudas, multimedijos sistemos valdymą ir savivaldžio važiavimo galimybes bei kitas ypatybes žiūrėkite vaizdo medžiagoje.