Vokiečiai naujausiame, elektra varomame, BMW „penktuke“ įdiegs autonominio vairavimo funkcijų, pavadintų „Highway assistance“ (liet. pagalba greitkelyje).
Kaip sako pavadinimas, jos itin pravers važiuojant greitkeliu. Automobilis pats galės važiuoti greitkeliu savo eismo juostoje ir palaikyti automatinį atstumą iki priekyje važiuojančio eismo dalyvio bei keisti važiavimo kryptį.
Tai – nieko keisto, tačiau yra neįprasta „Eye activation“ (liet. akių aktyvavimas) funkcija. Jos pagalba, vairuotojas žvilgsniu gali leisti automobiliui persirikiuoti į kitą eismo juostą lenkimo manevrui.
Ši sistema veiks automobiliui važiuojant ne didesniu, nei 130 km/h greičiu. Tiesa, preliminariai, rankas vairuotojas vis tiek privalės laikyti ant vairo. Tad kam tokia funkcija reikalinga, lieka neaišku. Vokiečiai sako, kad bus galima stebėti aplinką, dairytis į šonus ir panašiai.
Norint persirikiuoti, nereikės nieko spausti. Anksčiau reikėdavo įjungti posūkio signalą, dabar reikės tik nukreipti žvilgsnį į šoninį veidrodėlį. Sistema automatiškai įjungs posūkio signalą ir pradės persirikiavimo manevrą.
Be to, galingiausios modelio versijos turės adaptyvią važiuoklę, kuri yra kuriama naujai. Amortizatoriai užtikrins idealų sukibimą su keliu ir tikslų automobilio valdymą, atsižvelgiant į gerokai daugiau parametrų, negu buvo iki šiol.
Naujo sedano gamyba turėtų prasidėti jau šių metų vasarą, o prekyboje jis pasirodys rudenį.