„Vokietija neturi prarasti savo technologinio pranašumo, kurį šiuo metu išlaikome su vidaus degimo varikliu. Mes turėtume tobulinti vidaus degimo variklį, o ne jį uždrausti“, – laikraščiui „Welt am Sonntag“ sakė Heseno žemės premjeras Borisas Rheinas.
Dėl šių komentarų B. Rheinas, Vokietijos krikščionių demokratų partijos aukšto rango narys, pradėjo konfrontaciją su žaliaisiais – šios partijos koalicijos partneriais Hesene. Spalio 8 dieną šioje žemėje vyks rinkimai.
B. Rheinas teigė, kad CO2 atžvilgiu neutralaus kuro naudojimas suteikia vidaus degimo varikliui ateitį.
„Kuo labiau atsisakysime [vokiečių išradėjo Nicolauso] Otto sukurto vidaus degimo ir dyzelinio variklio, tuo didesnė taps mūsų priklausomybė nuo Kinijos akumuliatorių technologijų automobilių gamyboje, – sakė B. Rheinas. – Jei uždrausime jį dabar, švarus vidaus degimo variklis – ir jo generuojama vertė – bus kuriamas ne mūsų šalyje, o kituose pasaulio regionuose“.
Europos Sąjunga, siekdama apsaugoti klimatą, nusprendė, kad nuo 2035 metų nebus galima registruoti naujų benzinu ar dyzelinu varomų automobilių. Tačiau Vokietijai primygtinai reikalaujant buvo susitarta dėl išimties sintetiniams degalams.
Žalieji kritikavo šį ES lygmens kompromisą.
Vadinamųjų e. degalų, kurie gali būti gaminami iš vandens ir anglies dioksido, išgaunamo iš oro naudojant atsinaujinančiąją energiją, naudojimas yra labai prieštaringai vertinamas.
Kritikai tvirtina, kad dėl energijai imlios gamybos jie turėtų būti naudojami tik laivyboje ir aviacijoje.