Naujo „Lexus RX“ testas: prabanga be kompromisų – patiks ir vokiškų SUV vairuotojams

2023 m. balandžio 13 d. 19:00
Jurgis Paplaitis, „Motorai“
Jei anksčiau pasakodamas apie „Lexus RX“ pabrėždavau, kad jis netiks ieškantiems galingiausio ir greičiausio SUV, tai su nauja karta galiu pasidžiaugti, kad gamintojas pagaliau išgirdo vairuotojų pageidavimus ir kompromisų dinamikos sąskaita nebeliko.
Daugiau nuotraukų (28)
O vairuotojų iš Europos norai buvo paprasti – tiesiog turėti galimybę rinktis galingą motorą su tradicine automatine pavarų dėže, o ne hibridine dviejų elektros variklių automatine transmisija.
Ir pagaliau jų norai buvo patenkinti su kaupu – naujas „Lexus RX“ siūlomas ne tik su hidrauliniu „automatu“ (japonų „Aisin“ gamintojo), bet ir hibridiniu varikliu. Ir ne bet kokiu, o su turbina! Tiesa, dėl to gamoje nebeliko anksčiau komplektuoto šešių cilindrų 3,5 l motoro, kurį pakeitė 2,4 l keturių cilindrų variklis. Bet tai – tik į gerą.
Nes tai yra visų laikų galingiausias „Lexus RX“, kurio galia siekia net 371 AG ir iki palyginamuoju standartu laikomų 100 km/h tokia galia leidžia įsibėgėti vos per 5,9 sekundes – šis SUV dar niekada nebuvo toks greitas!
Ir dar niekada neturėjo tiek daug šiuolaikinių technologijų – nors nuo 2015 metų gamintas pirmtakas išsiskyrė itin ryškia išvaizda, kuri buvo tarsi atsvara nepastebimam trečios kartos modeliui, su penktąja karta ryškios linijos buvo sušvelnintos, tačiau kur kas pažangesne tapo multimedijos sistema. Nors visgi man norėtųsi išvaizdesnės grafikos, prilygstančios modelio statusui.
O statusas paprastas – aukščiausiai gamoje esantis „Lexus“ SUV, kuris pirmą kartą debiutavo dar 1998 metais ir kuris tapo vienu pirmuoju „Premium“ klasės SUV modeliu. Tad pasakoti koks jis yra geras yra tas pats, kas sakyti, kad saulė šildo, o vanduo – gaivina.
Na, o dabar nebeturiu ir abejonių, kad net ir persėdant iš kitų aukštos klasės SUV automobilių nebereikės daryti kompromiso dinamikos sąskaita. O dar „Lexus“ visada garsėjo tiek patikimomis technologijomis, tiek ir mažiausiomis savo klasėje degalų sąnaudomis, tad ir šiandien tie, kurie teikia pirmenybę ekonomiškam važiavimui, galės rinktis tiek įprastą hibridinę, tiek ir iš tinklo įkraunamą versiją.
Todėl neabejoju, kad su naujuoju „Lexus RX“ gamintojas savo rankose turi visus kozirius – itin aukštos klasės apdailą, patikimas ir taupias technologijas bei galimybę rinktis turbobenzininį variantą, kuris ne tik galingas, bet ir pasižymi saikingu apetitu – po testo kompiuteris rodė 10,5 l /100 kilometrų benzino sąnaudas.
Žinoma, „Lexus RX“ yra ir brangiausias SUV modelis, kurio kaina prasideda nuo 74 400 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 1109 eurų), o bandyta maksimalios komplektacijos „F Sport +“ versija su papildomai užsakoma bronzine spalva kainuoja 97 110 eurų – šių dienų kainų kontekste nebe tokie ir gluminantys skaičiai tiems, kurie gali ir žino ko nori.
Daugiau apie naują „Lexus RX“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.
LexusSUVTestas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.