Kaip rodo statistika, kol kas ši naujiena rusų nesudomino: sausį parduoti tik 29, o vasario mėnesį 57 automobiliai.
Remiantis kitu Rusijos portalu „Drom“, pirmuosius „Moskvič“ teko atšaukti, nes automobiliams reikėjo atnaujinti elektroninę programinę įrangą dėl neteisingai nustatytos rusų kalbos.
Kaip nurodoma leidinyje, programuotojai ištaisė tik kai kurias padarytas klaidas. Pavyzdžiui, multimedijos meniu esantys terminus, kurie rusų kalba išversti ir įvesti neįprastai.
Dėl to galima gauti iki 500 tūkst. Rusijos rublių nuolaidą „Moskvič“ automobiliams. Eurais ši suma siekia apie 6 tūkst. eurų (valiuta konvertuota pagal šių metų kovo 22 d. duomenis „Google finance“ įrankiu).
Kaip išsiaiškino portalas „Quto“, keli prekybos automobiliais tinklai garantuoja lengvatas įsigyjant „Moskvič 3“, tačiau tokiu atveju pirkėjas turi atitikti keletą sąlygų.
Norint gauti kompensaciją, klientas turi įsigyti automobilį lizingu, pasirūpinti „Kasko“ draudimu ir iškeisti savo turimą automobilį „Trade-in“ sistema. Tai reiškia, kad jį turi atiduoti pardavėjams.
Jeigu sąlygos bus įgyvendintos, pritaikius kompensaciją, naujasis „Moskvič 3“ kainuos maždaug pusantro milijono rublių.
Bendrovė „Moskvič“, pristatydama krosoverį „Moskvič 3“, Rusijos rinkoje siūlė automobilį tik su vienintele galima komplektacija, o jo kaina siekė 1 970 000 rublių (apie 23 tūkst. eurų).
Daugeliui rusų tokia suma yra neįkandama, todėl gamintojui būtų verta sukurti supaprastintą šio krosoverio versiją.
Primename, kad dar pernai metų gruodį lrytas.lt skelbė apie Maskvoje įsikūrusios automobilių gamyklos „Moskvič“ bandymą kopijuoti Kinijos gamintojo JAC modelį „Sehol X4“.
Agentūros „Reuters“ duomenimis, rusiškas automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir kiniškas, o dauguma detalių jam atkeliavo iš Kinijos.
Parengta pagal Quto.ru informaciją.