Ankstesniuose prototipuose „Cybertruck“ turėjo šturvalą, kokius montuoja į „Model X“ ir „Model S“, tačiau naujame variante „Cybertruck“ pakeitė kvadratinis vairas.
Turbūt dėl to, kad šturvalas nelabai prigijo ir kituose „Tesla“ modeliuose – vairuotojai skundėsi kad juo nepatogu naudotis, „Tesla“ negti buvo priversta siūlyti opciją nemokamai pasikeisti šturvalus į normalius vairus.
„Cybertruck“ vairas stilistiškai panašus į „BMW iX“ modelio, tik bavarų gamintojo atveju jis atrodo kaip šešiakampis, o „Tesla“ pasirinko kvadratinę formą. Taigi, vairas dabar atitinka visą „Cybertruck“ filosofiją – tokio netašyto kampuoto automobilio.
Beje, kaip ir visas interjeras. Nors matosi, kad daug detalių yra paimtos iš kitų „Tesla“ modelių, tačiau interjero formos kvadratinės ir kampuotos. O centrinėje konsolėje esantis ekranas, turbūt, bus didžiausias iš visų „Tesla“ modelių.
Pirmuose modeliuose „Cybertruck“ priekyje turėjo tris sėdynes, bet naujausias variantas turi tik dvi – matyt kūrėjai sugalvojo, kad priekyje sėdėti trise nėra patogu.
Galinės sėdynės gali būti sulankstomos, kad būtų galima į vidų įtalpinti krovinį. Mat pikapas neturi bagažinės – jo kėbulo galinė dalis yra atvira, tad kartais, norintiems krovinį pervežti saugiau, bus numatytos sulankstomos galinės sėdynės.
Gale sėdintys keleiviai turės savo atskirą ekraną, o bendrai iš žmonių, kurie matė prezentaciją, atsiliepimų galima spręsti, kad „Cybertruck“ interjeras bus kokybiškesnis ir patogesnis negu kitų „Tesla“ modelių.
Paskutinėmis žiniomis, masinė „Cybertruck“ gamyba po kelių iš eilės atidėliojimų turėtų prasidėti šių metų viduryje, o pilnu pajėgumu gamykla pradės dirbti tik kitais metais.