Panašių kalbų pasigirdo ir iš „Bentley“, sakoma „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“. Britų kompanija taip pat ruošiasi atsisveikinti su savo legendiniu dvylikos cilindrų, 6 litrų varikliu su dviem turbinomis.
Ypatinga partija variklių galingiausioje 750 arklio galių (AG) modifikacijoje bus montuojama į riboto tiražo „Bentley Batur“ automobilius. Šis „Bentley“ variklis buvo sukurtas dar amžiaus pradžioje „Volkswagen“ koncerno inžinierių rankomis.
Per dvidešimt metų buvo sukurtas per 100 tūkst. tokių variklių, kurie buvo montuojami į pačius įvairiausius modelius.
Tokį variklį „Crew“ gamykloje Didžiojoje Britanijoje surenka per 6,5 valandos, o tada dar valandą jis tikrinamas ant specialaus stendo.
Pirmieji tokie varikliai prieš dvidešimt metų pradėti montuoti į „Continental GT“ ir tada jie siekė 560 AG. O štai paskutinės versijos bus 200 AG galingesnės. Paskutinė „Batur“ serija bus itin maža – britai žada pagaminti vos 18 tokių automobilių, kurie bus renkami rankomis. Vieno tokio automobilio kaina siekia net 2 mln. eurų.
Automobilis gaminamas „Continental GT“ pagrindu, tačiau yra platesnis, o visos jo kėbulo dalys yra unikalios. Šiuos automobilius planuojama baigti gaminti iki kitų metų balandžio. Šiuo metu dvylikos cilindrų automobilius gamina 30 darbininkų komanda.
Po to, kai „Batur“ gamyba bus baigta, jie bus perkvalifikuoti ir dirbs kituose variklių surinkimo cechuose, greičiausiai, prie hibridinių sistemų gamybos. Mat nuo 2026 m. visi „Bentley“ bus hibridiniai arba elektriniai. Tais pačiais metais planuojama paruošti pirmąjį „Bentley“ elektromobilį.
Iki 2030 m. neliks nė vieno modelio su vidaus degimo varikliu. Beje, pernai „Bentley“ pirmą kartą istorijoje peržengė 15 tūkst. per metus pagamintų automobilių ribą.