Naudoto „BMW X3“ testas: prabangus automobilis už ekonominę kainą

2023 m. vasario 1 d. 19:00
Jurgis Paplaitis, „Motorai“
Antros kartos „BMW X3“ (gamintas 2010–1017 m.) visomis savo savybėmis buvo geresnis už pirmtaką ir šiandien yra puikus pasirinkimas ieškantiems „Premium“ klasės automobilio už prieinamą kainą.
Daugiau nuotraukų (20)
Pirmosios kartos „X3“, nors jis ir buvo vienintelis šios kompaktinių prestižinių SUV klasės atstovas nuo debiutinių 2003 metų iki pat 2008 m., kai pasirodė „Mercedes-Benz GLK“, vairuotojai kritikos negailėjo. Nuo subjektyvaus išvaizdos vertinimo iki priekaištų tiek dėl apdailos kokybės, tiek ir prestižinio vardo neatitinkančių važiavimo savybių.
Tad su antrosios kartos modeliu bavarai iš esmės pasistengė ištaisyti klaidas ir „F25“ serijos modelis tapo ne tik gerokai patrauklesnis, bet ir labiau erdvus (iš esmės išaugo iki pirmos kartos „X5“ dydžio), o ir važiavo nepalyginamai komfortiškiau už pirmtaką. O mėgstantys sportiškesnį važiavimą, galėjo rinktis tiek kietesnę „M Sport“ pakabą, tiek ir reguliuojamo standumo amortizatorius.
Tiesa, skirtingai nuo pirmos kartos modelio, kuris turėjo išimtinai tik visų ratų pavarą, antros kartos versija galėjo būti varoma ir vien tik galiniais ratais – būtent tokį „Longo LT“ aikštelėje parduodamą modelį aš ir išbandžiau.
Ir negaliu pasakyti, kad labai pasigedau visų ratų pavaros – sėdi aukštai, matai gerai, vairas tiksliai reaguoja į pasukimus, platūs galiniai ratai akimirksniu atsiliepia į akceleratoriaus paspaudimą – nors čia tik 2.0 l 110 kW (150 AG) motoras, bet puikiai suderinta „ZF“ gamintojo automatinė aštuonių greičių pavarų dėžė sklandžiai perduoda galią į ratus.
Tad manau, kad tik vienos ašies varantys ratai bus trūkumas nebent tada, jei dažnai nuvažiuojate nuo asfalto, taip pat daug važinėjate užmiestyje žiemą – kur kas svarbiau, kad „X3“ valdymas yra vienas geriausių ir sportiškiausių klasėje, todėl prie vairo čia tikrai nebus liūdna.
Neliūdės ir keleiviai – salonas gerokai erdvesnis nei ankstesniame modelyje, bagažinė talpina nuo 550 iki 1600 l – kaip pastebėjo ne vienas šio automobilio savininkas, iki 4,7 m ūgtelėjęs „X3“ yra visavertis šeimyninis automobilis visiems gyvenimo atvejams.
Žinoma, su sąlyga jei jis negenda. „Longo LT“ specialistai apie antros kartos „X3“ patikimumą sako, kad tai akivaizdžiai brandesnis už savo pirmtaką modelis, nors taip pat ne be trūkumų. Žinoma, pirmiausiai reikia atminti, kad visgi šios klasės automobilių tiek aptarnavimas, tiek ir dalys yra brangesnės nei įprastų ekonominės klasės modelių.
Be šių tiesų dar reikia žinoti, kad antros kartos „X3“ neretai susiduria su degalų sistemos gedimais, o bene pagrindinė to priežastis – degalų siurblys, kadangi su laiku iš aliuminio pagaminto siurblio dylančios dalys užkiša purkštukus. Taip pat 2.0 l dyzelinių variklių grandinės reikalauja priežiūros, todėl motorai po modelio atnaujinimo 2014 metais yra patikimesni.
Dar vairuotojai mini girgždesius salone (tuo įsitikinau ir pats), nestabiliai veikiančią multimedijos sistemą, vairo stiprintuvo gedimus – daugiau apie naudotą „BMW X3“ sužinosite vaizdo medžiagoje.
BMWBMW X3Kaina
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.