Tačiau tai – ne gamintojo kaltė. „Plug–in“ hibridai vis labiau populiarėja, nes mieste jais galima važinėti naudojantis tik elektra, sakoma „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Jie taip pat yra ir autonomiški – jais užmiestyje galima lengvai įveikti didesnius atstumus, nes pasibaigus elektrai, jie gali važiuoti vidaus degimo variklio pagalba.
Tikrame gyvenime viskas, pasirodo, yra ne visiškai taip, kaip teorijoje. „International Council On Clean Transportation“ organizacija paskelbė savo atlikto tyrimo išvadas, kuriose teigiama, kad didžioji dalis tokių automobilių pirkėjų beveik niekada nekrauna savo automobilių baterijų iš elektros lizdo.
Dažniausiai hibridais važinėja kaip su paprastais automobiliais vidaus degimo varikliu.
Tyrimas parodė, kad elektriniu režimu tokie automobiliai važiuoja 65 proc. rečiau negu leidžia gamintojas. Tai reiškia, kad atitinkamai daugiau sunaudojama ir degalų.
Atrodytų logiška, kad jei neketini naudotis elektrine pavara, tai vertėtų pirkti automobilį su paprastu varikliu. Juo labiau – absoliuti dauguma „Plug–in“ hibridų turi ir paprastas versijas.
Tačiau realybė kiek kitokia. Pavyzdžiui, pardavime ne visada būna tokių versijų, kokių nori pirkėjas. Kitais atvejais, žmonės labiau linkę rinktis hibridinius „Plug–in“ automobilius dėl to, kad kai kuriose šalyse už tai galima gauti dotacijas kaip ekologiškam transportui.
Kadangi niekas neprižiūri, kiek dažnai vairuotojas naudoja elektrą, ekspertai ragina būti sąmoningiems ir saugoti gamtą – juk kitaip tokių automobilių naudojimas neturi prasmės.